جام‌جم آنلاین: برخورد با سلبریتی‌هایی که کشف حجاب می‌کنند، هوشمندانه باشد

کد خبر: 1219417

یک فعال سیاسی گفت: در مقابل بی‌اعتنایی و محرومیت از ارائه برخی امتیازات به سلبریتی هایی که کشف حجاب می کنند، می‌توان به گروه دیگری از سلبریتی های متدین بهای بیشتری داد و آنها را تقویت کرد و مورد توجه قرار داد.

جام‌جم آنلاین: برخورد با سلبریتی‌هایی که کشف حجاب می‌کنند، هوشمندانه باشد

«فردا نیوز» - کمال سجادی در گفتگو با جام جم آنلاین تاکید کرد: برخورد با بی حجابان را باید موضوعی نرم افزاری و نه سخت افزاری در نظر گرفت.

وی در خصوص نحوه برخورد با برخی از سلبریتی هایی که کشف حجاب می کنند، گغت: در کل باید رفتار سلبریتی ها از سوی کارشناسان و اساتید هنر و علوم اجتماعی مورد بررسی و طبقه بندی قرار گیرد چرا که تمام این افراد از یک تیپ نیستند به خصوص برخی از آنها که تحت تاثیر شرایط قرار گرفته و به تعبیری جو‌گیر شده‌ و خطای جزیی مرتکب می شوند می‌توان از این عده گذشت کرد، اما در مقابل برخی از آنها در عین استفاده از امکانات این نظام عناد و دشمنی می‌ورزند؛ به این عده نباید هیچگونه امتیازی داده شود و در عین حال نباید مورد اعتنا قرار گیرند.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: در مقابل بی اعتنایی به این دسته از سلبریتی ها می توان به گروه دیگری از سلبریتی های متدین بهای بیشتری داده و آنها را تقویت کرد و مورد توجه قرار داد.

سجادی در مجموع برخورد با بی حجابی را موضوعی نرم افزاری و نه سخت افزاری دانست و گفت: به این معنی که مسئولان فرهنگی باید به گونه ای حرکت کنند که حجاب را بعنوان یک ارزش و امتیاز در اذهان جامعه به خصوص نوجوانان و جوانان و خانواده ها جابیندازند ، چرا که برخورد سخت افزاری با این نوع از موضوعات شاید شرایط را پیچیده تر کند بنابراین باید فکری اساسی برای تبلیغ، ترویج و تشویق به حجاب صورت داد.

سجادی با تاکید بر ضرورت کار فرهنگی در این خصوص تصریح کرد: باید متخصصان مربوطه و جامعه شناسان اقدامات نرم افزاری را پیش ببرند و در این مسیر میتوان از رسانه ها و صدا و سیما بهره برد.

این فعال سیاسی خاطر نشان کرد: باید به این نکته ضروری توجه داشت که ورود به عرصه برخورد با بدحجابی باید عالمانه، آگاهانه و با برنامه‌ریزی فرهنگی همراه باشد. بنابراین نهادهای مختلف بویژه دستگاه‌های متولی امور فرهنگی باید در کنار برخوردهای قهری ، فرهنگ‌سازی مناسبی نیز داشته و از طریق پیام‌های فرهنگی جوانان را آگاه کنند.

سجادی تأکید کرد: به طور قطع اگر به کار فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب بی‌توجه باشیم، در برابر تهاجم گسترده فرهنگی غربی‌ها که با هدف منحرف ساختن ذهن جوانان ایرانی است موفقیتی چندانی نخواهیم داشت.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها