جلسه نمایندگان با سازمان استخدامی درباره ساماندهی کارکنان دولت

کد خبر: 1220141

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از جلسه مشترک اعضای کمیسیون متبوعش با مسئولان سازمان اداری و استخدامی درباره طرح استخدامی ساماندهی کارکنان دولت خبر داد.

جلسه نمایندگان با سازمان استخدامی درباره ساماندهی کارکنان دولت

ولی اسماعیلی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، گفت: رسیدگی به این طرح در سال گذشته در کمیسیون اجتماعی به اتمام رسید و نمایندگان نیز در جلسه علنی به آن رأی مثبت دادند و طرح جهت بررسی به شورای نگهبان ارسال شد.

وی افزود: شورای نگهبان پس از انجم بررسی‌ها ایرادات و ابهاماتی را نسبت به طرح ساماندهی کارکنان دولت گرفت که طرح به مجلس بازگردانده و جهت بررسی به کمیسیون اجتماعی ارجاع شد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه شورای نگهبان 4 ایراد به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت گرفته بود، گفت: 2 ایراد شورا نسبت به طرح جزئی و درباره تعریف کار مستمر و کار معین بود که این ابهامات در جلسه اخیر کمیسیون برطرف شد.

اسماعیلی ادامه داد: درباره 2 ایراد بعدی که یکی از آنها موضوع بار مالی طرح است باقی مانده که قرار است در جلسه‌ای که با مسئولان سازمان اداری و استخدامی دولت داریم درباره آنها تصمیم‌گیری کنیم.

نماینده گرمی در مجلس اظهار کرد: پس  از رفع ایرادات، طرح برای بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس خواهد شد.

تسنیم

۱۴

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها