مرتضوی: مامور تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام هستیم

کد خبر: 1220553

وزیر تعاون با اشاره به فعالیت مجتمع‌های فرهنگی ورزشی و رفاهی در تمام شهرهای کشور گفت: پیگیر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام هستیم.

مرتضوی: مامور تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام هستیم

سیدصولت مرتضی صبح امروز در دومین روز سفر به استان مرکزی در حاشیه بازدید از مجموعه فرهنگی و ورزشی شهرستان خمین در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خمین در حقیقت پایگاه معنویت و مرکز انسجام بخشی به ملت کشور اسلامی ایران و تربیت مرجعیت جهان تشیع است.

وی افزود: بعضی از بخش‌های مجموعه بزرگ فرهنگی ورزشی این شهرستان  فعال است و فعالیت استخر این مجموعه نیز متوقف شده بود که اکنون در حال انجام است.

مرتضوی تصریح کرد: همزمان با سفر رئیس جمهور بالغ بر 130 میلیارد ریال اعتبار تامین منابع و اعتبار شد که اکنون پروژه فعال است و انتظار می‌رود این طرح  با تعامل و هم‌افزایی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی و فرماندار و پیمانکار در اسرع وقت این پروژه تکمیل و در اختیار مردم به ویژه جوانان و نوجوانان این خطه قهرمان‌پرور قرار گیرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به وظایف وزارت تعاون گفت: یک بخشی از ماموریت در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به ما محول شده که تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی از جمله این  ماموریت‌ها است.

وی ادامه داد: در تمام شهرستان‌های کشور مجتمع‌های فرهنگی ورزشی و رفاهی همچنین درمانی فعال است که ایجاد این مجموعه‌ها  در راستای وظیفه ذاتی وزارت متبوع است و کمترین شهرستانی را داریم که فاقد مجموعه‌های فرهنگی، ورزشی باشد، حتی در مراکز برخی بخش‌ها مجتمع‌ها توسعه پیدا کردند و به طور حتم توسعه بیشتری می‌یابند.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها