وحیدی: ایران و ویتنام نظرات نزدیک به هم دارند

کد خبر: 1222052

وزیر کشور در دیدار با وزیر امنیت عمومی ویتنام گفت: روابط دو کشور روابط خوبی است و دو کشور در مورد مسائل بین‌الملل نظرات نزدیک به هم دارند.

وحیدی: ایران و ویتنام نظرات نزدیک به هم دارند

احمد وحیدی وزیر کشور امروز شنبه (۳۰ اردیبهشت) پس از دیدار با ژنرال «تو لام» وزیر امنیت عمومی ویتنام در جمع خبرنگاران گفت: روابط دو کشور روابط خوبی است و در مورد مسایل بین الملل هم دو کشور نظرات نزدیک به هم دارند و هم کشور ویتنام در مجامع بین‌المللی به نفع ما رای می‌دهند و هم ما در صورت لزوم به نفع آنها رای می‌دهیم.

وی با تاکید بر اینکه سفر وزیر امنیت عمومی ویتنام برای توسعه روابط دوجانبه بود، افزود: سابقه طولانی از همبستگی‌های عاطفی و روابط سیاسی خوب بین دو کشور وجود دارد.

وزیر کشور با بیان اینکه در مورد موضوعات مختلف اعم از سیاسی، اقتصادی، علمی و فن آوری بحث شد، افزود: در حوزه مسایل امنیتی در مورد موضوعات جرایم سازمان یافته، قاچاق مواد مخدر، مسائل سایبری و... تفاهمنامه ای امضا شد که دو کشور در این حوزه‌ها با هم همکاری خوبی داشته باشند. دو طرف به افزایش همکاری‌ها در حوزه امنیت و سایر حوزه‌ها علاقه‌مند هستند.

وحیدی خاطرنشان کرد: ظرفیت های اقتصادی زیادی برای همکاری داریم و با توجه به روابط سیاسی خوب میان دو کشور این امکان وجود دارد که روابط اقتصادی توسعه بیشتری پیدا کند.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها