قالیباف بازگشت غرورآفرین ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت

کد خبر: 1222161

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی بازگشت غرورآفرین ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش به کشور را تبریک گفت.

قالیباف بازگشت غرورآفرین ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی بازگشت غرورآفرین ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش به کشور را تبریک گفت.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی بازگشت غرورآفرین ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از ناوشکن دنا و ناوبندر مکران پس از انجام مأموریت موفقیت‌آمیز ۲۲۰ روزه دریانوردی به دور دنیا که موجب شادی، مباهات و افتخار شد را تبریک گفت.

متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بازگشت غرورآفرین ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از ناوشکن دنا و ناو بندر مکران پس از انجام مأموریت موفقیت‌آمیز ۲۲۰ روزه دریانوردی به دور دنیا موجب شادی، مباهات و افتخار گردید.

این اقدام‌ ماندگار راهبردی و رزمایش نظامی که توانایی و اقتدار حضور نیروهای مسلح در محدوده آب‌های بین‌المللی و فراسرزمینی را به نمایش گذاشت، بار دیگر به جهانیان ثابت کرد فرزندان غیور این ملت رشید و مقاوم با روحیه سلحشوری و جهادی در دست‌یابی به اهداف و انجام مأموریت‌های خطیر همواره سربلند و موفق خواهند بود.

به‌طور یقین دستاوردهای علمی و عملی این مأموریت در طراحی و برنامه‌ریزی اهداف استراتژیک نیروی دریایی و همچنین دیپلماسی نظامی راهگشا و مؤثر خواهد بود.

اینجانب از سوی خود و نمایندگان محترم مجلس‌ شورای‌ اسلامی ضمن عرض تبریک این موفقیت و دستاورد درخشان به محضر فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، فرماندهی محترم کل ارتش و به‌ویژه فرماندهی، مدیران و پرسنل خدوم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی و همچنین تقدیر از صبوری و بردباری خانواده‌های این دلاوران وطن، امیدوارم همواره شاهد توفیق روزافزون قوای دفاعی و نظامی کشور در عرصه‌های مختلف باشیم.

محمدباقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی

منبع: فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها