بازدید وحیدی از مرز مهران

کد خبر: 1222516

وزیر کشور: مرز مهران یکی از مهم‌ترین مرزهایی است که باید مورد توجه قرار گیرد و با توجه به تلاش مجموعه مدیران استان در اربعین گذشته، بازگشت زائران به راحتی صورت گرفت.

بازدید وحیدی از مرز مهران

وزیر کشور در سفر به استان ایلام، از پایانه مرزی مهران بازید کرد و در جریان مشکلات و کاستی‌های این پایانه برای مراسم اربعین ۱۴۰۲ قرار گرفت.

احمد وحیدی وزیر کشور با استقبال حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام، معاونان استانداری، مقامات امنیتی و انتظامی استان ‌از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای ایلام وارد این استان شد.

وزیر کشور برای بررسی آخرین وضعیت اقدامات انجام شده و یا در حال انجام برای اربعین پیش رو، بلافاصله به مرز مهران رفت ‌و ضمن بازدید از پایانه مرزی مهران، در جریان مشکلات و کاستی‌های این پایانه قرار گرفت.

خط قرمز ایران در اربعین "امنیت و سلامت" زائران است

وی در جمع خبرنگاران از مرز مهران به عنوان مهم‌ترین مرز کشور برای تردد زائران اربعین یاد کرد و گفت: مرز مهران یکی از مهم‌ترین مرزهایی است که باید مورد توجه قرار گیرد و با توجه به تلاش مجموعه مدیران استان در اربعین گذشته، بازگشت زائران به راحتی صورت گرفت.

وی با بیان ‌اینکه خط قرمز ‌دست‌اندرکاران اربعین پیش رو امنیت و سلامت زائران است، افزود: برای اربعین امسال همه تلاش خود را جهت رفع مشکلات احتمالی به کار می‌بریم تا زمینه آرامش خاطر و سفر ایمن زوّار امام حسین(ع) را فراهم کنیم.

جزئیات سفر وزیر کشور به استان ایلام

وزیر کشور در سفری یک روزه از زیرساخت‌ها و امکانات مرز مهران بازدید می‌کند و وضعیت این پایانه مرزی را برای تردد زائران اربعین مورد بررسی قرار می‌دهد.

ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام، کلنگ‌زنی و افتتاح چندین پروژه در استان ایلام، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، بازدید از چندین پروژه‌ حوزه راه‌سازی استان، بازدید از پایانه مرزی مهران و همچنین حضور در نشست ستاد اربعین استان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر کشور به ایلام است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها