گفت‌وگوی «فردا» با محمدصالح جوکار

انتخابات هیئت‌رئیسه وحدت و یکپارچگی مجلس را نشان داد

کد خبر: 1222761

یک نماینده مجلس گفت: رأی بالایی که آقای قالیباف به دست آورد، نشان‌دهنده آن است نمایندگان کاملا به او اعتماد دارند.

انتخابات هیئت‌رئیسه وحدت و یکپارچگی مجلس را نشان داد

گروه سیاست سایت فردا: انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس برگزار شد و محمدباقر قالیباف توانست با رأی قاطع 210 رأی بار ریاست مجلس شورای اسلامی را عهده‌دار باشد. اما معنای این رأی بالا چیست؟

محمدصالح جوکار، نماینده مجلس، در این‌باره به «فردا» گفت: «انتخابات هیئت‌رئیسه این دوره بیش از همیشه نشان داد مجلس یکپارچه است و مردم مجلسی را مشاهده می‌کنند که هم در امر قانونگذاری و هم در امر نظارت با هماهنگی کامل کارها را پیش می‌برند».

او ادامه داد: «رأی بالایی که آقای قالیباف هم به دست آورد نشان‌دهنده آن است که مجلس در وحدت و یکپارچگی کامل به سر می‌برد و نمایندگان کاملا به آقای قالیباف اعتماد دارند».

این نماینده مجلس همچنین بیان کرد: «انتخابات اخیر هیئت‌رئیسه یک پیام روشن دیگر هم داشت و آن خطاب به کسانی بود که در مدت اخیر سعی کردند به انحاء مختلف مجلس را تخریب کنند. حالا نمایندگان نشان دادند به هیچ یک از شایعات و فضاسازی‌ها اعنتایی ندارند و می‌دانند پشت پرده این هجمه‌ها، تضعیف جایگاه مجلس است».

جوکار در پایان گفت: «اکنون فقط وقت کار است و نمایندگان باید در سال آخر خدمت خود در مجلس یازدهم با تمام توان در دو حوزه قانونگذاری و نظارت فعالیت کنند و همه بدانیم که مهم‌ترین مسئله این روزهای مردم موضوع معیشت است که باید فکری برای آن کرد».

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها