تلاش مدعیان اصلاحات برای «منجی‌‌سازی» از خود

کد خبر: 1222948

روزنامه اعتماد روز گذشته در مطلبی به بیان دستاوردهای ادعایی دولت موسوم به اصلاحات پرداخت و نوشت: «راه ممکن برای عبور از بحران‌های امروز ایران، پذیرش اصلاحات از سوی بلوک قدرت است.»

تلاش مدعیان اصلاحات برای «منجی‌‌سازی» از خود

گفتنی است، مدعیان «اصلاحات» در حالی مدام بر طبل این واژه می‌کوبند و آن را ناجی تمام مشکلات کشور معرفی می‌کنند که هیچ‌گاه حد و مرز شفافی برای اصلاحات و اصلاح‌طلبی تعیین نکرده‌اند. در میان افراد این طیف، افرادی بوده و هستند که به صراحت از قانون اساسی و حتی ولایت فقیه عبور کرده‌اند. بسیاری از شخصیت‌های این جریان، با نحله‌های معاند جمهوری اسلامی و دشمنان مسلم ملت ایران همکاری نموده‌اند و شمار قابل توجهی از فعالان سابق رسانه‌ای مدعی اصلاحات اکنون در رسانه‌های بیگانه به تخریب و لجن‌پراکنی علیه کشور مشغول‌اند. تا جایی که نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی، به صراحت این جریان را سرمایه‌های اسرائیل در ایران خوانده است.

در حقیقت اصلاحات، چتری است که طیف وسیعی از مخالفین و معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیر سایه خود جمع نموده و چهره‌های شاخص این جریان حاضر به اعلام برائت و مرزبندی با آنها نشده‌اند.

همچنین مدعیان اصلاحات در حالی که کمتر از دوسال از پایان دولت مورد حمایت‌شان می‌گذرد، گویی عملکرد فاجعه‌بار خود در دولت روحانی را که باعث و بانی وضع موجود است، به فراموشی سپرده‌اند که با جسارت تمام خود را ناجی کشور معرفی می‌کنند!

این طیف که هماهنگ با پروژه ویرانگر سرویس‌های جاسوسی غربی دروغ تقلب را در سال 88 دست‌مایه شورش علیه جمهوریت و اسلامیت قرار دادند، به آمریکایی‌ها گرای خائنانه‌ تحریم‌‌های فلج‌کننده علیه ملت ایران را دادند. بنابر گزارش روزنامه لس‌آنجلس تایمز و اظهارات مایکل لدین و دیگران، آدرس و گرای تحریم‌های موسوم به فلج‌کننده را عناصر جنبش سبز داده بودند.

تهدید ایران توسط شبکه تأمین منافع آمریکا در داخل کشور

مدعیان اصلاحات به عنوان پادوهای دشمن، منافع آمریکا را در داخل تأمین می‌کنند و همواره در پی برآوردن نیاز دشمن هستند.

روزنامه شرق دیروز طی یادداشتی آورده است: «تأکید دولت بایدن بر اینکه «برجام در دستور کار نیست؛ اما مشکل تنها از طرق دیپلماتیک حل‌شدنی است»، موجب شده تا سیاست آمریکا «نه برجام، نه بحران» با هدف خارج ‌کردن مسئله از فهرست مشغله‌های متعدد بایدن خوانده شود. همزمان، از «توافق موقت» یا «کم در برابر کم» نیز سخن گفته می‌شود که ایران تاکنون با آن موافقت نکرده‌ است؛ اما روشن است که اگر «نه برجام» عملی باشد، تضمینی برای «نه بحران» وجود ندارد و مشکل با توجه به افزایش سطح غنی‌‌سازی در ایران و وجود خطوط تماس بین دو طرف در سوریه و عراق و ماجراجویی‌های اسرائیل می‌تواند از کنترل خارج شود.»

مدعیان اصلاحات در حالی که هیچ ‌اشاره و اعتراضی به کارشکنی و گردن‌کشی آمریکا نمی‌کنند، ایران را در موضع ضعف جا می‌زنند و در شرایطی که آمریکا حاضر به برداشتن تحریم نیست، از جانب دشمن، ایران را در صورت عدم اجرای یکطرفه برجام به جنگ تهدید می‌کنند. این طیف علنا شبکه تأمین منافع آمریکا در ایران است. اینها می‌دانند که آمریکا در پی تمدید محدودیت‌های برجامی ایران و برجام موشکی و منطقه‌ای است، با این حال ایران را تخطئه و تهدید به اجرای برجام می‌کنند. مدعیان اصلاحات که خسارت محض برجام را به کشور تحمیل کردند و با اعتماد و امید به آمریکا و توجیه عهدشکنی دشمن، تحریم‌ها را به عدد 1700 رساندند، اکنون نیز خواست دشمن را در داخل تکرار و پمپاژ می‌کنند. در راستای مراقبت از امنیت روانی جامعه و سلامت افکار عمومی، متلاشی ساختن شبکه تأمین منافع آمریکا در ایران ضرورتی فوری است.

کیهان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها