حمایت رهبر انقلاب از مجلس انقلابی؛ سرمایه بزرگی که در اختیار نمایندگان است

کد خبر: 1223180

حمایت رهبر انقلاب از مجلس یازدهم به عنوان مجلسی انقلابی دقیقا خلاف میل برخی جریان های رادیکال موسوم به سوپرانقلابی و برخی اصلاح‌طلبان بود.

حمایت رهبر انقلاب از مجلس انقلابی؛ سرمایه بزرگی که در اختیار نمایندگان است

گروه سیاست سایت فردا: حمایت رهبر انقلاب از مجلس یازدهم به عنوان مجلسی انقلابی دقیقا خلاف میل برخی جریان های رادیکال موسوم به سوپرانقلابی و برخی اصلاح طلبان بود که همسو با یکدیگر به تخریب مجلس در این سال ها همت گماشته بودند. حمایت قاطع رهبری معظم انقلاب را باید مقابل هجمه ها و تخریب های متوالی و پرحجم جریان های رادیکال، دارای معانی فراوان و در عین حال یک سرمایه بزرگ برای مجلس دانست.

حمایت رهبری، تایید مسیر و جهت گیری و روح حاکم بر مجلس یازدهم و تمجید از برخی قوانین چون قانون راهبردی رفع تحریم ها یا جوانی جمعیت و تاکید بر شناخت مشکلات کشور از جانب مجلس و ساده زیستی و مردمی بودن اکثریت نمایندگان، افتخاری بزرگ برای پارلمان است و به همین واسطه باید توان و انرژی این مجلس برای دنبال کردن منویات رهبری در سال آخر مجلس صدافزون شود. این سرمایه باید قدر دانسته شده و با تمهید و تدبیر در سال آخر زمینه ساز اقدامات تکمیلی و رو به جلو برای حل مشکلات کشور گردد.

چنین حمایتی این پیام را برای جریان انقلابی هم دارد که با حمایت از رویکرد کلی مجلس مراقب تخریب های انقلابی نماها و اصلاح طلبان باشند و ضمن بیان نظرات خود برای اصلاح امور از رویکردها و جهت گیری ها و اقدامات درست مجلس در جهت حل مشکلات کشور حمایت نمایند و اجازه ندهند تخریب جای نقد سازنده و همدلانه را بگیرد. این سرمایه بزرگ هم توسط نمایندگان و هم توسط جریان انقلاب باید به خوبی مراقبت و قدر دانسته شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها