در ادامه سفر نظارتی به استان خراسان شمالی صورت گرفت

بازدید رئیس مجلس از پروژه سیمان سمنگان شهرستان مانه و سملقان

کد خبر: 1224622

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از پروژه سیمان سمنگان شهرستان مانه و سملقان بازدید کرد.

بازدید رئیس مجلس از پروژه سیمان سمنگان شهرستان مانه و سملقان

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از پروژه سیمان سمنگان شهرستان مانه و سملقان بازدید کرد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه نظارت میدانی از استان خراسان شمالی، پس از حضور در شهرستان مانه و سملقان، از پروژه سیمان سمنگان بازدید کرد.

در این بازدید جمعی از فعالان اقتصادی و بومی منطقه به صورت چهره به چهره به بیان دغدغه‌های خود  از جمله ضرورت حمایت از صنایع در استان خراسان شمالی پرداختند و خواستار حمایت از صنایع پایه در استان شدند.

بر اساس گفته طاهری رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، مقرر شد با توجه به بازدید صورت گرفته از این پروژه، موضوع سرمایه‌گذاری در آن، از طریق کمیسیون صنایع مجلس پیگیری شود تا این پروژه قدیمی به مرحله بهره‌برداری برسد.

پروژه سیمان سمنگان یکی از پروژه‌های بزرگی است که سال ۸۲، یعنی بیش از ۱۹ سال پیش کلنگش بر زمین خورد اما هنوز مردم ثمره آن را نچشیده‌اند.

پروژه «سیمان سمنگان» در عید غدیر سال ۸۲ رسماً وارد فاز اجرایی شد، پروژه‌ای که بنا بود طی ۳ سال فاز اول آن به بهره‌برداری رسیده و بخشی از نیاز سیمان استان را تأمین کند، همچنین پیش‌بینی می‌شد با راه‌اندازی این کارخانه نزدیک به یک هزار نفر به‌صورت مستقیم صاحب شغل شوند که برای استانی مانند خراسان‌شمالی امری پربرکت به شمار می‌آمد.

حضور در شورای اداری استان و جمع‌بندی بازدید‌های صورت گرفته در این سفر آخرین برنامه نظارت میدانی رئیس مجلس از استان خراسان شمالی است./خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها