گفتگوی فردا با احمد سالک:

سخنان رهبر انقلاب درباره جمهوریت و اسلامیت نظام توطئه‌ای را خنثی کرد

کد خبر: 1225237

فعال سیاسی اصولگرا گفت: امام با اشراف، اطلاع، تعقل، اندیشه و قدرت به میدان آمدند و جمهوری اسلامی را برای ملت ایران هدیه آوردند و ملت نیز پذیرفتند و استقبال کردند.

سخنان رهبر انقلاب درباره جمهوریت و اسلامیت نظام توطئه‌ای را خنثی کرد

گروه سیاسی فردا: انتخابات در ایران بسیار حائز اهمیت است. این موضوع را همواره رهبر انقلاب مورد تأکید قرار داده اند. ایشان در مراسم سالگرد امام (ره) فرمودند «برخی به غلط تعبیر کردند که امام کلمه جمهوری را از روی رودربایستی مطرح کردند اما امام اهل رودربایستی نبود. امام به رأی مردم معتقد بود؛ امام به رئیس جمهوری اول رأی نداده بود ولی وقتی مردم به او رأی دادند امام حکم او را تنفیذ کرد ... انتخابات امسال بسیار مهم است. دشمن از همین حالا توپخانه‌های خود را به‌ سمت آن روشن کرده و مشغول بمباران انتخاباتی است که ۹ ماه تا آن فاصله داریم».

حجت الاسلام احمد سالک در گفتگو با خبرنگار فردا درباره تأکید رهبر معظم انقلاب بر اهمیت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: امام در سال 1357 مسلط و مشرف بودند بر آنچه می خواستند انجام دهند بنابراین وقتی فرمودند «جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد» تمام بافته های استعمار و عوامل داخلی و خارجی اش از بین رفت.

وی با بیان اینکه 44 سال مردم پای جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند، افزود: جمهوری اسلامی یعنی مردمسالاری دینی به معنای واقعی کلمه. رهبر معظم انقلاب امروز به اهمیت حفظ جمهوریت و اسلامیت نظام اشاره و بر نگاه امام به نظام جمهوری اسلامی تأکید کردند، تا برای همه روشن شود که نمی توان به امام تهمت زد و این طور اندیشه های ایشان را تحریف کرد که «چون امام نگران بودند جمهوری اسلامی را برای قالب و ساختار نظام تأیید کردند»، در واقع رهبر انقلاب با این بیان شان توطئه ای را خنثی کردند.

 عضو جامعه روحانیت مبارز تهران اظهار کرد: امام با اشراف، اطلاع، تعقل، اندیشه و قدرت به میدان آمدند و جمهوری اسلامی را برای ملت ایران هدیه آوردند و ملت نیز پذیرفتند و استقبال کردند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس آینده افزود: انتخابات آینده تضمین کننده و تداوم بخش راه جمهوریت و اسلامیت است یعنی راه مستقیم توحید و ولایت است.  در شرایط کنونی که دشمنان با تمام قدرت به میدان آمدند، اهمیت انتخابات بسیار زیادی دارد چون راه تداوم بخشی جمهوری اسلامی است. این را باید به آن توجه ویژه و کافی داشت.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها