«فردا» گزارش می‌دهد

نشست شورای حکام و آثارش

کد خبر: 1225413

کانال مطالعات عمان مدعی شد : احتمالا آزادی زندانیان به خصوص آمریکایی‌ها بعد از این نشست و امتیازهای غرب به ایران اتفاق خواهد افتاد.

نشست شورای حکام و آثارش

گروه سیاست سایت فردا - نشست فصلی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دقایقی پیش با حضور نمایندگان ۳۵ کشور عضو این شورا در وین آغاز به‌کار کرد.

در این نشست که تا جمعه ادامه دارد مسائل مختلف درباره ایمنی هسته‌ای، اجرای توافقنامه پادمان و تقویت فعالیت‌های علمی و پژوهشی آژانس در دستور کار قرار دارد.

موضوع ایران هم یکی از سرفصل‌هایی است که طبق جلسات پیشین در دستور کار شورا عنوان شده و قرار است راستی آزمایی و بازرسی فعالیت‌های اتمی ایران در پرتو قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد و اجرای توافقنامه پادمان بررسی شود.

 

گروسی: روند اجرای توافق با ایران آغاز و پیشرفت‌هایی حاصل شده است

️مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نشست شورای حکام تصریح کرد که روند اجرای بیانیه مشترک با ایران در زمینه حل‌وفصل مسائل پادمانی آغاز شده و در این زمینه پیشرفت هایی حاصل شده است.

 

 ادامه توافقات میان ایران و عمان 

کانال مطالعات عمان مدعی شد :

احتمالا آزادی زندانیان به خصوص آمریکایی‌ها بعد از این نشست و امتیازهای غرب به ایران اتفاق خواهد افتاد. بعید است که هر سه زندانی آمریکایی هم‌زمان با هم آزاد شوند. مذاکرات سلطان هیثم با سران نظام نقشه راه جامعی برای برون رفت از شرایط فعلی را در برداشته است.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها