موافقت کمیسیون اقتصادی با «علی‌آبادی»

کد خبر: 1226902

«اردکانی» عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: جلسه امروز کمیسیون اقتصادی با حضور وزیر پیشنهادی صمت برگزار شد و آقای علی آبادی به تشریح برنامه هایش پرداخت.

موافقت کمیسیون اقتصادی با «علی‌آبادی»

«اردکانی» عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: جلسه امروز کمیسیون اقتصادی با حضور وزیر پیشنهادی صمت برگزار شد و آقای علی آبادی به تشریح برنامه هایش پرداخت.

 در این جلسه رای گیری از اعضای کمیسیون درباره وزیر پیشنهادی صمت شد و اعضای کمیسیون به اتفاق آرا به برنامه های آقای علی آبادی رای مثبت دادند.

برنامه مدیریت وزارت صمت باید مبتنی بر علم، دانش و تجارب به دست آمده باشد/ چشم انداز فعالیت در وزارت صمت را روشن می بینم

گزینه پیشنهادی وزارت صمت پس از پایان نشست با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه برنامه ای که مطابق با علم،دانش و تجارب به دست آمده در کشور نباشد، قابل اتکا نیست، تصریح کرد: بنابراین این رویکرد برنامه کلان بنده برای مدیریت وزارت صمت است.

عباس علی آبادی پس از پایان نشست با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:نخستین برنامه بنده پس از تصدی وزارت صمت، تجمیع نظرات عقلای کشور است.

وی با بیان اینکه برنامه ای که مطابق با علم،دانش و تجارب به دست آمده در کشور نباشد، قابل اتکا نیست، تصریح کرد: بنابراین این رویکرد برنامه کلان بنده برای مدیریت وزارت صمت است.

علی آبادی در ادامه با اشاره به تهیه برنامه‌ای با در نظر گرفتن نقطه نظرات نمایندگان و نقطه نظرات کمیسیون ها به ویژه اعضای کمیسیون اقتصادی و صنایع و معادن مجلس، بیان کرد: به نظر بنده این برنامه به نقطه ای رسیده که قابل اعتنا است لذا این برنامه می تواند مبنا و زیرساخت توسعه باشد.ان شاءالله بعد از طی مراحل آن قسمت هایی که تحت اختیار ما بود دنبال خواهیم کرد و بنده فکر می کنم بدین وسیله می توانیم برخی از گره های کار را با کمک مردم باز کنیم.

علی آبادی با بیان اینکه یکی از مسائل در زمینه تدوین یک برنامه این است که مردم در برنامه نقش داشته باشند،ادامه داد: در غیر اینصورت شاید مردم چیزی را بخواهند و ما چیز دیگری و اینها با هم همخوانی ندارد.ان شاءالله با امید به خدا در این زمینه حرکت خواهیم کرد. بنده چشم انداز کار را روشن می بینم./

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها