تذکر نمایندگان درباره فوق‌العاده ویژه ۵۰ درصدی معلمان

کد خبر: 1228322

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز تذکر ۴۵ تن از نمایندگان به رئیس جمهور درباره لزوم رسیدگی به علت عدم تصویب پرداخت فوق‌العاده ویژه ۵۰ درصدی برای معلمان و کارکنان وزارت آموزش و پرورش در شورای حقوق و دستمزد را قرائت کرد.

 تذکر نمایندگان درباره فوق‌العاده ویژه ۵۰ درصدی معلمان

 احمد نادری عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکر عبدالجلال ایری نماینده کردکوی به همراه 29 نفر از نمایندگان به وزیر کشور: لزوم برنامه‌ریزی و انجام اقدامات اجرایی در سطح ملی و بین‌المللی در خصوص عقب‌نشینی آب دریای خزر.

- تذکر ذبیح‌الله اعظمی ساردوئی نماینده جیرفت به وزیر علوم: ضرورت تسریع در ساخت و تجهیز خوابگاه مجردی و متأهلی دانشجویان دانشگاه جیرفت.

- تذکر جعفر قادری نماینده شیراز به همراه 12 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در رفع تداخلات محدوده پارک ملی دمو و محدوده شهری شهر جدید صدرای شیراز.

- تذکر کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر به رئیس جمهور: ضرورت سازماندهی و تنظیم بازار مرغ و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت آن.

- تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ به همراه 16 نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: لزوم احداث بیمارستان در شهرستان چهارباغ. همچنین تذکر به همراه 14 نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم تکمیل طرح تصفیه‌خانه فاضلاب شهر هشتگرد.

- تذکر جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام به همراه 19 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم رسیدگی و جبران تأخیر و تبعیض در پول زعفران‌کاران خراسان بزرگ.

- تذکر مهدی روشنفکر نماینده بویراحمد به همراه 28 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم پاسخگویی به موقع سازمان اداری و استخدامی به مکاتبات.

- تذکر سید مجتبی محفوظی نماینده آبادان به رئیس جمهور: ضرورت تسریع در اقدامات کارگروه توسعه آبادان و خرمشهر.

- تذکر بهروز محبی نجم آبادی نماینده سبزوار به همراه 18 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم رسیدگی به وضعیت اسفبار راه‌های مواصلاتی حوزه شهرستان‌های حوزه‌ انتخابیه. همچنین تذکر به همراه 21 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم بکارگیری و انتصاب مدیران میانی با انگیزه و جهادی و کارآمد برای حل مشکلات مردم.

- تذکر محمد وحیدی نماینده بجنورد به همراه 44 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم رسیدگی به علت عدم تصویب پرداخت فوق‌العاده ویژه 50 درصدی برای معلمان و کارکنان وزارت آموزش و پرورش در شورای حقوق و دستمزد.

- تذکر سید جواد حسینی‌کیا نماینده سنقر به رئیس جمهور: لزوم رسیدگی به عدم تصویب فوق‌العاده 50 درصدی برای معلمان و کارکنان آموزش و پرورش در شورای حقوق و دستمزد.

- تذکر محمدرضا احمدی نماینده رشت به همراه 35 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت تسریع در خرید برنج انباشته شده در انبارهای استان گیلان.

- تذکر عباس گلرو نماینده سمنان به رئیس جمهور: لزوم رسیدگی به تعلل ترک فعل وزارت نیرو در اجرای سد فینسک برای آبرسانی به حوزه انتخابیه سمنان ، مهدی شهر و سرخه.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها