مخبر: دولت با تمام توان از فعالیت‌های جهادی حمایت می‌کند

کد خبر: 1229006

معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت با تمام توان نیاز به پشتیبانی گروه‌های جهادی برای رسیدن به اهداف خود دارد و در این راستا از هیچ کمک و حمایتی به فعالان جهادگر کشور دریغ نخواهد کرد.

 مخبر: دولت با تمام توان از فعالیت‌های جهادی حمایت می‌کند

معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت با تمام توان نیاز به پشتیبانی گروه‌های جهادی برای رسیدن به اهداف خود دارد و در این راستا از هیچ کمک و حمایتی به فعالان جهادگر کشور دریغ نخواهد کرد.

محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در نشستی با نمایندگان استانی شبکه گروه‌های جهادی تیپ مستضعفین تصریح کرد: برای حل مشکلات مردم و تحقق شعار سال راهی جز به صحنه درآوردن مردم با کمک گروه‌های جهادی وجود ندارد.

مخبر ظهر امروز (پنج شنبه) در این نشست با اشاره به اینکه در شرایط کنونی نقش گروه‌های جهادی برای کمک به دولت بیشتر از گذشته احساس می‌شود، تأکید کرد: جریان جهادی به‌عنوان فرزند انقلاب اسلامی در طول سالیان گذشته نقشی بسیار مهم در کمک به مسائل کشور داشته است.

معاون اول رئیس‌جمهور روحیه ایثار، کمک به مردم برای رضای خدا و عدالت‌خواهی را مهمترین ویژگی‌های جریان جهادی در نظام جمهوری اسلامی برشمرد و تأکید کرد دولت با تمام توان نیاز به پشتیبانی گروه‌های جهادی برای رسیدن به اهداف خود دارد و در این راستا از هیچ کمک و حمایتی به فعالان جهادگر کشور دریغ نخواهد کرد.

مخبر با اشاره به ایجاد شبکه استانی مجموعه‌های جهادی در سرتاسر کشور گفت: باید این شبکه استانی به شبکه‌های شهری و به‌ویژه روستایی گسترش یابد تا به‌عنوان یک ابزار مهم در دستگاه‌های استانی و محلی در شناسایی و حل مشکلات هر منطقه بکارگیری شود.

وی با اشاره به تغییر راهبرد دشمنان جمهوری اسلامی از تهدید نظامی به جنگ اقتصادی افزود: دولت توانست با نگاه و رویکرد جهادی مشکلات کشور را از زمان روی کار آمدن دولت از پیش روی بردارد.

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به نامگذاری سال جاری تحت عنوان «مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری تأکید کرد: معظم له علاوه بر ارائه این راهبرد کمّی مردمی‌سازی اقتصاد را نیز به‌عنوان یک راه حل برای برون‌رفت از مشکلات و تحقق این راهبرد اعلام کرده‌اند.

مخبر خاطرنشان کرد: تحقق شعار سال جز با سپردن امور به مردم توسط نیروهای جهادی مخلص محقق نمی‌شود و گروه‌های جهادی سرمایه دولت برای به صحنه‌آوردن مردم در همه ابعاد هستند.

محمد حیدری مسئول قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز در این جلسه به تشریح اقدامات و فعالیت‌های تیم جهادی مستضعفین در بخش‌های مختلف از جمله نیروسازی در راستای محرومیت‌زدایی مناطق محروم کشور، برنامه‌ریزی، آسیب‌شناسی و شناسایی مشکلات در مناطق مرزنشین و دورافتاده کشور، برگزاری 200 جلسه با دستگاه‌های مختلف و انعقاد تفاهم‌نامه‌ها برای کمک به دستگاه‌های دولتی و نهادهای انقلابی، ارائه 7500 خدمت بهداشت و درمان در 9 استان، اجرای 19 پروژه آبرسانی در 10 استان، ارائه 6 هزار پروژه خدمات آموزشی، فرهنگی و بسته‌های معیشتی پرداخت.

همچنین نمایندگان استانی این مجموعه جهادی در این نشست پیشنهادات، مشکلات و راهکارهای خود را در زمینه‌های توجه به شبکه نیروی انسانی جهادی، هماهنگی و همکاری مسئولان استانی و شهرستانی با جهادگران، کمک به هوشمندسازی و بسترسازی گروه‌های جهادی در سرتاسر کشور، نیاز به ساماندهی حلقه مفقوده مسئولیت اجتماعی نهادهای دولتی و خصوصی با کمک تیم‌های جهادی به‌ویژه در مناطق محروم و مرزنشین و توجه ویژه و بیش از گذشته دولت سیزدهم به تیم‌های جهادی مطرح کردند./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها