پیام تسلیت قالیباف درپی درگذشت حجت الاسلام آشتیانی

کد خبر: 1229230

رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت روحانی فاضل حجت‌الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ محمدرضا آشتیانی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت قالیباف درپی درگذشت حجت الاسلام آشتیانی

دکتر محمدباقر قالیبافرئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت روحانی فاضل حجت‌الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ محمدرضا آشتیانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه و نماینده ادوار هفتم، هشتم و نهم مردم شریف شهرستان قم در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت روحانی فاضل حجت‌الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ محمدرضا آشتیانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه و نماینده ادوار هفتم، هشتم و نهم مردم شریف شهرستان قم در مجلس شورای اسلامی موجب تاسف و تاثر گردید.

این روحانی جلیل‌القدر در سراسر عمر خویش علاوه بر ترویج و نشر معارف اسلامی و شعائر دینی و تربیت شاگردان و شیفتگان مذهب، به‌عنوان خدمتگزاری صدیق در مسئولیت‌های فرهنگی، سیاسی و انقلابی در خدمت به مردم و نظام بودند.

ضمن عرض تسلیت به حوزه‌های محترم علمیه، روحانیت معزز، مردم شریف قم، شاگردان و بیت گرامی، برای این عالم گرانقدر در جوار حرم مطهر کریمه اهل بیت علیهاالسلام رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

محمدباقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی/

خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها