آیت الله خاتمی : شورای نگهبان اهل جناح بازی نیست

کد خبر: 1230820

عضو فقهای شورای نگهبان و امام جمعه موقت تهران گفت: تصمیم گیری شورای نگهبان بر اساس حب و بغض نیست و سلیقه‌ای نیز عمل نمی‌کند.

آیت الله خاتمی : شورای نگهبان اهل جناح بازی نیست

به گزارش روابط عمومی بسیج دانشجویی استان فارس، آیت الله سید احمد خاتمی در همایش جهاد تبیین با حضور مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های شهر شیراز، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری افزود: شورای نگهبان اهل جناح بازی نیست و از هیچ جناحی نیز حمایت نمی‌کند.

وی، ضمن تاکید بر لزوم حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق های رای ادامه داد: عملکرد شورای نگهبان مطابق با قانون است و در چارچوب وظایف خود عمل می‌کند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان ۱۱ اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

لزوم فرهنگسازی برای حضور گسترده مردم در نماز جمعه

امام جمعه موقت تهران، همچنین بر لزوم فرهنگسازی برای حضور پرشور و گسترده مردم در نماز جمعه از سوی رسانه ملی تاکید کرد.

آیت الله خاتمی افزود: آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی باید دانش آموزان و دانشجویان را به حضور در نماز جمعه ترغیب کنند.

تاکید همه فقها بر رعایت حجاب است

وی، حجاب را از ضروریات و بدیهیات دین و رعایت آن را مورد تاکید همه فقها دانست و گفت: بی حجابی یک منکر است و در خصوص بی حجابی باید نهی از منکر آن هم براساس آداب آن انجام شود.

آیت الله خاتمی، در خصوص کشف حجاب برخی از سلبریتی ها هم افزود: نسبت به چنین افرادی که کشف حجاب می کنند نهی از منکر را انجام می دهیم.

وی ادامه داد: استفاده از برخی سلبریتی هایی که کشف حجاب کرده و اظهار ندامت و پشیمانی هم نکرده‌اند نیز یک منکر است.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها