انتخاب ناظران مجلس در نهادهای ورزشی، حسابرسی و بیمه

کد خبر: 1233445

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ناظران خود را برای حضور در هیأت امنای صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان، هیأت سه نفره تنظیم صورتحساب و عملکرد سالانه بودجه کل کشور، شورای عالی ورزش و تربیت بدنی انتخاب کردند.

انتخاب ناظران مجلس در نهادهای ورزشی، حسابرسی و بیمه

در نشست علنی روز یکشنبه - ۲۵ تیرماه - مجلس شورای اسلامی، انتخاب یک نفر از کمیسیون اقتصادی به عنوان عضو ناظر در هیأت امنای صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان را در دستور کار قرار دادند و در نهایت صمدالله محمدی نماینده مردم بافت انتخاب شد.

در انتخاب یک نفر از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات برای عضویت در هیأت سه نفره اجرای قانون اصلاح تبصره (۴) ماده (۹۵) قانون محاسبات عمومی کشور (تبصره ۴ که به منظور از میان برداشتن موانع موجود در راه تنظیم حساب ها و صورتحساب عملکرد سالانه بودجه کل کشور یک هیأت سه نفره مرکب از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیوان محاسبات کشور و وزارت امور اقتصادی و دارایی تشکیل می شود) نیز نمایندگان با انتخاب بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم سبزوار موافقت کردند.

همچنین در انتخاب یک نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی به عنوان عضو ناظر در شورای عالی ورزش و تربیت بدنی محمدمهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد برای این جایگاه انتخاب شد.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها