قدردانی سید حسن نصرالله از پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب

کد خبر: 1233454

دبیرکل حزب‌الله لبنان با ارسال پیامی به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از پیام تسلیت ایشان به مناسبت درگذشت علامه شیخ عفیف نابلسی قدردانی کرد.

 قدردانی سید حسن نصرالله از پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب

 سید «حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان با ارسال پیامی به حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران از ایشان به خاطر ارسال پیام پدرانه و محبت‌آمیز و اظهار همدردی و تسلیت به مناسب درگذشت علامه شیخ «عفیف نابلسی» قدردانی کرد.

 دبیرکل حزب‌الله لبنان در این پیام  با ابلاغ تشکر خانواده آن مرحوم و همه مریدان و حامیان وی به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، از خداوند متعال  طول عمر و توفیق ایشان را برای نصرت دین الهی، مومنان و مجاهدان راه خدا و مظلومان جهان خواستار شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روز جمعه  در پیامی درگذشت عالم مجاهد حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ عفیف نابلسی را به دبیرکل حزب‌الله لبنان تسلیت گفتند.

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور هم در پیامی با تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام شیخ عفیف نابلسی، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و رضوان الهی و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان ایشان صبر و اجر مسئلت کرد.

شیخ عفیف النابلسی، از علمای شناخته‌شده‌ لبنان و از حامیان برجسته‌‌ی مقاومت اسلامی علیه رژیم صهیونیستی بود که صبح روز جمعه بیست و سوم تیر در سن 82 سالگی بعد از یک دوره بیماری طولانی درگذشت.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها