واکنش نمایندگان به موضع روسیه درباره جزایر سه گانه

کد خبر: 1233651

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: ما یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم و موضع مردم ایران نسبت به جزایر سه‌گانه اینگونه است که حتی اجازه صحبت کردن درباره آنها را به احدی نمی‌دهیم.

واکنش نمایندگان به موضع روسیه درباره جزایر سه گانه

حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۶ تیر ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: جزایر سه‌گانه تنب کوچک، تنب بزرگ و ابوموسی متعلق به مردم ایران است.

وی متذکر شد: مردم بزرگ ایران در ۴۲ سال عمر انقلاب اسلامی و در هشت سال دوران دفاع مقدس با همه وجود استقامت کردند و یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادند. دنیا باید بداند که موضع مردم ایران نسبت به جزایر سه‌گانه اینگونه بوده و حتی اجازه صحبت کردن درباره آنها را به احدی نخواهد داد.

روسیه با ما بازی نکند

همچنین در ادامه جلسه علی بابایی کارنامی در تذکری خطاب به رئیس مجلس، گفت: از شما می‌خواهم در ادامه صحبت روز گذشته خود در پاسخ به موضع روسیه درباره جزایر سه گانه، سفری هم به این جزایر داشته باشید. امروز هم فرماندار ابوموسی به عنوان مهمان در مجلس حضور داشت.

وی تاکید کرد: روسیه با ما بازی نکند. ما همان فرزندان امام (ره) هستیم که «نه شرقی نه غربی» را در کشور طراحی کردند. روسیه بداند اگر به این رویه خود ادامه دهد، همان برخوردی را که با آمریکا و اسرائیل کرده ایم، با روسیه انجام خواهیم داد.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها