خاتمی: حیله دشمنان اکنون القای کمی شرکت‌کنندگان در انتخابات است

کد خبر: 1234224

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: ادامه‌دهندگان اغتشاشات سال گذشته به دنبال کمرنگ کردن انتخابات و القای حضور کم ملت در پای صندوق‌های رأی هستند.

خاتمی: حیله دشمنان اکنون القای کمی شرکت‌کنندگان در انتخابات است

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: ادامه‌دهندگان اغتشاشات سال گذشته به دنبال کمرنگ کردن انتخابات و القای حضور کم ملت در پای صندوق‌های رأی هستند.

سید احمد خاتمی عصر امروز با حضور در ورامین در جمع ناظران شورای نگهبان حاضر شد و با تأکید بر اهمیت اجرای واجبات و حفظ جایگاه نظام در مقابل حیله‌های متعدد دشمنان انقلاب و اسلام، اظهار داشت: ادامه‌دهندگان اغتشاشات سال گذشته به دنبال توهمات دشمنان، بچه‌گانه به میدان آمدند، اما انقلاب اسلامی چون سرو محکم باقی ماند.

وی افزود: حیله دشمنان اکنون با نزدیک شدن به انتخابات اسفندماه برای القای کمی شرکت‌کنندگان در انتخابات است و زمزمه شرکت نکردن در انتخابات نغمه براندازان شده، اما آن‌ها نمی‌دانند که عقبه انقلاب و اسلام دست ملت عزیز ایران اسلامی است و مردم مسلمان و دوستدار وطن نتیجه را معکوس خواسته براندازان خواهند کرد، زیرا دست از اسلام و وطن نخواهند کشید.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به اهمیت صیانت از آرای مردم گفت: برخی برای حضورشان زمزمه استعفای رئیس‌ جمهور را می‌کنند که اگر می‌خواهید ما به میدان بیاییم باید رئیس‌ جمهور استعفا دهد. شما و ما می‌دانیم که این شعارهای دشمنان است، شما در ترس تأیید شدنتان به دنبال شعار دشمنان هستید، هشت سال با رأی مردم حکومت کردید، اما بدانید این ملت و رئیس‌ جمهور از انقلاب، اسلام و انتخابات صیانت می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش‌رو ابراز داشت: صیانت از آرای مردم به عهده شما ناظران شورای نگهبان است، انتخابات یک واجب شرعی و یک واجب ملی است و کسی که پای در میدان می‌گذارد باید انقلاب را برای خودش و خودش را برای انقلاب بخواهد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در پایان خاطرنشان کرد: 5 محور چون اطلاعات، اطلاعات سپاه، نیروی انتظامی، قوه قضائیه و شما ناظران شورای نگهبان در تأیید صلاحیت‌ها دخیل هستید مبادا شما ناظران شورای نگهبان به شایعات توجه کند، لذا همواره با اسناد معتبر اقدام به اجرای قانون کنید./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها