واکنش بروجردی به حمله تروریست‌ها به خودروی پلیس راهور

کد خبر: 1234813

رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: معمولاً پلیس راهنمایی و رانندگی فاقد سلاح گرم است که باید پلیس راهور در کشور ما بویژه در مناطق مرزی مسلح باشد.

واکنش بروجردی به حمله تروریست‌ها به خودروی پلیس راهور

علاء الدین بروجردی با اشاره به حمله تروریست‌ها به خودروی پلیس راهور و به شهادت رسیدن ۴ مأمور، اظهار داشت: با توجه به امتیاز برتر جمهوری اسلامی ایران در برقراری امنیت پایدار، کسب موفقیت ارتباط با همسایگان و همچنین تقویت ارتباطات جهانی سبب شد تا آمریکا و هم‌پیمانان آنها اقدام به خدشه دار کردن امنیت کشورمان کنند.

وی این حادثه تروریستی را تأسف بار دانست و ادامه داد: هدف اصلی آمریکا و کشورهای غربی مورد تعرض قرار دادن امنیت در جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: باید پلیس راهور در کشور ما بویژه در مناطق مرزی مسلح باشد و این مناطق در این چارچوب قابل تعریف است.

بروجردی تصریح کرد: معمولاً پلیس راهنمایی و رانندگی فاقد سلاح گرم است درحالیکه باید به امکانات کافی و لازم جهت نیاز و مقابله با تروریست‌ها تجهیز باشد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه معمولاً این تروریست‌ها از کشورهای همسایه عبور می‌کنند و پایگاه‌های آنها در آن سوی مرزهاست لذا مرزداران ما و مسئولین امنیتی و بین المللی باید این افراد را در خاک کشورهای همسایه مورد تعقیب قرار دهند، تا آنها احساس امنیت نکنند.

رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پایگاه تروریست‌ها در آن سوی مرزها باید مورد هدف قرار گیرد، گفت: اقدام جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با اقلیم کردستان کاری منطقی و اصولی است، بنابراین پهپادها و جنگنده‌های ما باید بتوانند در یک تعقیب سریع، پایگاه‌های تروریست‌ها در آن سوی مرزها را مورد هدف قرار دهند.

به گزارش مهر، روز گذشته و در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و کوردلان معاند به واحد گشت پلیس راه در محور خاش به تفتان متأسفانه چهار نفر از مأموران غیور پلیس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

تروریست‌ها با کمین در مسیر خودروی پلیس راه خاش به تفتان، اقدام به ترور مأموران گشت پلیس راه کردند که در حین انجام وظیفه بودند و به سرعت از محل متواری شدند.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها