«فردا» گزارش می‌دهد

جایگزین سجادی کیست؟

کد خبر: 1235999

گمانه‌زنی‌ها درباره گزینه جایگزین سجادی وزیر ورزش که بعد از سانحه سقوط بالگرد استعفا داد، بالا گرفته است. برخی شانس کیومرث هاشمی را بالا می‌دانند و برخی از آخوندی و عباسی نام می‌برند.

جایگزین سجادی کیست؟

گروه سیاست سایت فردا - طبق گمانه‌زنی رسانه‌ها بعید نیست که ابراهیم رئیسی امروز استعفای حمید سجادی، وزیر ورزش، را بپذیرد. از این رو است که بحث درباره جایگزین او بالا گرفته و شاهد گمانه‌زنی‌های بیشتر هستیم. آنطور که گفته می‌شود، کیومرث هاشمی، معاون سجادی، فعلا سرپرست وزارت ورزش خواهد شد. برخی از رسانه‌ها حتی او را محتمل‌ترین گزینه برای جایگزینی سجادی می‌دانند.

مثلا «ایسنا» نوشته: «کیومرث هاشمی محتمل‌ترین گزینه سرپرستی وزارت ورزش است». این رسانه در گزارش خود آورده است: « حال به نظر می‌رسد با پذیرش استعفای سجادی و وضعیت جسمی او پس از سانحه سقوط بالگرد، به‌زودی سرپرستی برای این وزارتخانه معرفی خواهد شد. از کیومرث هاشمی، معاون اسبق سازمان تربیت بدنی، به عنوان محتمل‌ترین گزینه سرپرستی وزارت ورزش و جوانان نام برده می‌شود. هاشمی سابقه ریاست کمیته ملی المپیک را نیز داراست».

برخی دیگر از رسانه‌ها اما باور دارند که هاشمی برای تسدی این پست رقبایی دارد که از قضا شانس بالایی دارند. مثلا روزنامه فرهیختگان در گزارش امروز خود از 6 نفر نام می‌برد. فرهیختگان نوشته: «اطلاعات بدست آمده حاکی از این است که وحید یامین‌پور، سینا کلهر، محمد عباسی، علی بهادری‌جهرمی، کیومرث هاشمی و محمد آخوندی ۶ گزینه مطرح‌شده برای وزارت ورزش‌وجوانان هستند.» در ادامه این گزارش نیز آمده است که « گفته می‌شود در بین این ۶ گزینه، آخوندی و عباسی ظاهرا شانس بیشتری برای حضور در کابینه هیات‌دولت به‌عنوان وزیر ورزش‌وجوانان را دارند.»

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها