فارس/ عضو کمیسیون فرهنگی: نباید با ایجاد دو قطبی مانع مشارکت مردم در انتخابات شویم

کد خبر: 1236014

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: ما نماینده‌ها با پرهیز از رفتار‌های تفرقه‌انگیز، تمام توجه خود را بر روی انتخابات قرار می‌دهیم و تلاش می‌کنیم که پیروز میدان، جمهوری اسلامی باشد.

فارس/ عضو کمیسیون فرهنگی: نباید با ایجاد دو قطبی مانع مشارکت مردم در انتخابات شویم

حجت‌‌الاسلام حسین جلالی نماینده رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید برای حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس آینده برنامه ریزی کنیم، افزود:نباید با ایجاد دو قطبی جریان‌های اصلاح طلب و اصولگرا مانع مشارکت مردم در انتخابات شویم. ما معتقد به این دو قطبی جریان‌های اصلاح طلب و اصولگرا نیستیم.

جبهه بندی را در جریان‌های انقلابی و غیر انقلابی قرار دهیم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در همین راستا و حضور پرشور مردم در انتخابات ادامه داد: مقام معظم رهبری همواره بر پرهیز از دو قطبی تاکید دارند و فرمودند اگر بنا بر دوقطبی باشد باید بین انقلابی و ضدانقلابی باشد.

حجت الاسلام جلالی افزود: ما باید جبهه بندی را برای بین جریان‌های انقلابی و غیر انقلابی مد نظر داشته باشیم. افرادی که در زیر پرچم جمهوری اسلامی، معتقد بر باورها و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی باشند؛ نظام جمهوری اسلامی آن‌ها را انقلابی می‌داند و با آن‌ها همکاری خواهد کرد.

تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما نباید مختص ورود به مجلس باشد. تلاش ما نماینده‌ها باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد و باید با همدلی و هم افزایی همه داوطلبان شرکت در انتخابات برای حضور حداکثری مردم تلاش کنیم.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی افزود:باید از هر آنچه که باعث نا‌امیدی مردم و سیاه بازی علیه نظام می‌شود، اجتناب کرد. زیرا این عوامل کاهش حضور مردم در انتخابات را در پی خواهد داشت. ما نماینده‌ها با پرهیز از رفتار‌های تفرقه‌انگیز، تمام توجه خود را بر روی انتخابات قرار می‌دهیم و تلاش می‌کنیم که پیروز میدان، جمهوری اسلامی باشد.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به تاثیر حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس در تقویت پایه‌های نظام، گفت: حضور حداکثری مردم برای نظام جمهوری اسلامی ایران، اقتدار و قوت به همراه دارد. قطعا با حضور حداکثری مردم در انتخابات این دوره مجلس، جمهوری اسلامی پیروزی بزرگی را بدست می‌آورد.

وی یادآور شد: اولویت اول حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس دوازدهم است و بعد از آن نمایندگان مجلس باید پیگیر مطالبات مردم باشند.

 عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: در ایام انتخابات باید از این جریان‌های احزاب تازه متولد شده و قارچ‌گونه پرهیز کنیم. ما باید در جبهه انقلاب با یکدیگر رقابت کنیم.

ارجحیت منافع ملی به منافع شخصی

حجت الاسلام جلالی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات زمانی اتفاق می‌افتد که داوطلبان انتخابات درایت به خرج دهند و مسأله مهم برای کاندید‌اها نظام اسلامی باشد.

وی گفت:کاندید‌اهای انتخابات مجلس شورای اسلامی باید منافع ملی را به منافع شخصی ترجیح دهند و پیروزی نظام اسلامی را مقدم بر پیروزی خود در انتخابات بدانند‌.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها