گلرو: تامین امنیت عزاداری‌ها مرهون تلاش دستگاههای اطلاعاتی است

کد خبر: 1236019

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به کشف شبکه تروریستی و خرابکار در ۶ استان گفت: تامین امنیت عزاداری های مردمی و برگزاری باشکوه آیین های محرم با همت دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی به دست آمده است.

گلرو: تامین امنیت عزاداری‌ها مرهون تلاش دستگاههای اطلاعاتی است

عباس گلرو درباره برگزاری مراسم‌های عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی با ضریب ایمنی بالا به رغم تلاش‌های گروه‌های تروریستی برای ناامن کردن این مراسم‌ها گفت: اصلی‌ترین نیاز و پایداری یک کشور، امنیت آن کشور در تلاطم‌های منطقه‌ای، بین‌المللی و شبکه‌های مختلف خرابکارانه‌ای است که به صورت شبانه‌روزی علیه کشور انجام می‌دهند.

وی افزود: در دنیا چندین سرویس اطلاعاتی و امنیتی علیه جمهورری اسلامی ایران سال‌هاست به صورت پروژه‌ای و پروسه‌ای کار می‌کنند یعنی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به شکل مستمر بخش‌های مربوط به ایران را رصد و اقدامات خرابکارانه را طراحی می‌کنند.

گلرو در ادامه در توضیح پروژه‌ای بودن این اقدامات اظهار داشت: دشمنان در فتنه‌های مختلف که خود آنها هم به عنوان عامل برانگیزنده فتنه و هم عامل تشدید و تحریک هستند، ما در طی این سال‌ها از اینگونه موارد بی‌شمار داشته‌ایم، برای انجام تحرکات تروریستی برنامه دارند.

وی ادامه داد: اینکه امروز کشور در وضعیت امنیت پایدار و باثبات قرار دارد و مردم در آرامش زندگی می‌کنند به لطف و عنایت الهی و تلاش سربازان گمنام امام زمان (رع) و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ما در همه دستگاه‌های مسئول است و جای قدردانی دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به تازگی هم اعلام شد که شبکه‌های کشف و عملیات خرابکارانه آنها خنثی شده است کما اینکه در مراحل دیگر هم چنین تلاش‌های موفقی از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی برای کشف شبکه های خرابکار صورت گرفته است.

گلرو با قدردانی صمیمانه از وزارت اطلاعات افزود: اقدامات خرابکارانه‌ای که کشف و خنثی می‌شود بسیار بیشتر از آن مواردی است که وزارت اطلاعات بیان می‌کند ولی این وزارتخانه تنها مواردی از این کشفیات را اعلام می‌کند و آنان به صورت خاموش و بی نشان در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی با قدردانی از اقدامات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی در حفظ امنیت کشور گفت: این موضوع مسئولیت و وظیفه ما را به عنوان نمایندگان ملت در مجلس و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای کمک به تقویت این ساختار اطلاعاتی، امنیتی و ارتقای تجهیزات و توانمندی این دستگاه‌ها سنگین‌تر می‌کند و امیدواریم بتوانیم به وظایف خودمان در این راستا عمل کنیم.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها