تنگسیری: جزایر خلیج‌فارس ناموس ملت ایران هستند

کد خبر: 1236424

فرمانده نیروی دریایی سپاه: جزایر خلیج‌فارس، ناموس ملت بزرگ ایران هستند و ما فرزندان این ملت غیور موظفیم از نوامیس خود دفاع کنیم.

تنگسیری: جزایر خلیج‌فارس ناموس ملت ایران هستند

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در حاشیه برگزاری «رزمایش اقتدار و پدافند دفاع مستحکم نیروی دریایی سپاه» که از صبح امروز چهارشنبه با نام سردار شهید اسحاق دارا، در جزیره بوموسی، جزایر نازعات، تنب بزرگ و کوچک در خلیج فارس آغاز شد، اظهار داشت: جزایر خلیج فارس نگین درخشانی هستند که تا ابد بر تارک آب و خاک میهن اسلامی ما می درخشند.

وی افزود : جزایر خلیج فارس، ناموس ملت بزرگ ایران اسلامی هستند و ما فرزندان این ملت غیور موظف هستیم از نوامیس خود دفاع کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: امنیّت منطقه‌ خلیج‌ فارس  منفعت مشترک کشورهای  خلیج‌  فارس  است؛ ما کشورهای خلیج‌ فارس  منافع مشترکی داریم، ما با هم برادر و همسایه‌ایم، امنیت اینجا به نفع همه‌ی ما است؛ اگر خلیج فارس که سرشار از منابع غنی انرژی است، امن باشد، همه‌ ما و حتی همه جهان از ثمرات این امنیّت بهره مند می‌شوند.

سردار تنگسیری گفت: خلیج فارس متعلق به همه کشورهای این منطقه است و همه کشورها نسبت به حدود و ثغور جغرافیایی خود حساسیت دارند و ما هم در خصوص حفاظت و حراست از تمامیت سرزمینی میهن اسلامی، ذره‌ای کوتاهی نمی‌کنیم چرا که نسل‌های آینده ما را نخواهند بخشید، همانگونه قبل از انقلاب هم وادادگی هایی که اتفاق افتاده بود امروز مایه تأسف و تأثر ملت عزیز و شرافتمند ما را به همراه داشته است.

دریادار پاسدار تنگسیری با اشاره به اینکه کشورهای فرامنطقه‌ای نباید ثبات امنیت این منطقه حساس را با القاء توهمات تفرقه افکنانه دچار خدشه کند، تصریح کرد: کشورهای منطقه خیلی باید مواظب باشند و مدبرانه خود را از شر توطئه‌ها و نقشه‌های شوم تفرقه افکنانه کشورهای فرامنطقه ای باز بدارند، چرا که آنها به هیچ وجه خیرخواه ملت و دولتی نبوده و نخواهند بود و این موضوع تأسف آور در طول تاریخ جهان متأسفانه به کثرت تکرار و تجربه شده است.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها