«فردا» گزارش می‌دهد

ماجرای زندان رجایی شهر

کد خبر: 1236835

طبق اعلام مرکز رسانه قوه‌قضائیه، تمامی زندانیان رجایی‌شهر به ندامتگاه قزلحصار منتقل شدند و این زندان که در یکی از بهترین نقاط استان البرز قرار دارد تخلیه و تعطیل شد.

ماجرای زندان رجایی شهر

گروه سیاست سایت فردا - تخلیه زندان رجایی شهر در روزهای اخیر حواشی زیادی به همراه داشت و کلی حرف و حدیث و شایعه به راه انداخته بود ؛ از ویدئو منتشر شده و مورد توجه قرار گرفتن اتوبوس‌هایی که به سوی تهران می‌رفتند، گرفته تا شایعه فروش زندان! در پی این حواشی اما قوه قضاییه توضیحات لازم و دقیق را ارائه کرد.

طبق اعلام مرکز رسانه قوه‌قضائیه، تمامی زندانیان رجایی‌شهر به ندامتگاه قزلحصار منتقل شدند و این زندان که در یکی از بهترین نقاط استان البرز قرار دارد تخلیه و تعطیل شد.

در راستای اجرای مصوبات سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان البرز در تاریخ ۱۷ فروردین ماه، مقدمات تعطیلی زندان رجائی در حال انجام است.

آنطور که گفته شده، این تغییر و تحولات مطابق مصوبات سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان البرز و تاکیدات وی در خصوص تعطیلی زندان رجائی شهر، انجام شده است.

گفتنی است، رئیس قوه قضاییه در جلسه شورای اداری استان البرز با اشاره به مسائل و مشکلات ناظر بر زندان‌ها در این استان تاکید کرده بود که «زندان رجائی‌شهر که در داخل شهر کرج است باید هر چه زودتر تعطیل و به خارج شهر منتقل شود و محل فعلی آن، از وضعیت زندان بودن خارج شود و اقدامات متعاقب بعدی در قبال آن صورت گیرد». 

وی همچنین در جلسه شورای عالی قوه قضاییه که در تاریخ ۲۱ فروردین ماه برگزار شد با اشاره به ضرورت ساماندهی زندان‌های مستقر در استان البرز به منظور رفاه حال ساکنان و مردم این استان، به رئیس سازمان زندان‌ها دستور داد تا تمهیدات و مقدمات لازم را برای تعطیلی زندان رجائی‌شهر و اقدامات متعاقب بعدی صورت دهد.

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها