فرمانده نیروی دریایی سپاه: قلم و دوربین خبرنگاران کمتر از سلاح رزمندگان نیست

کد خبر: 1237579

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: قلم و دوربین خبرنگاران کمتر از سلاح رزمندگان نیست و گاه حتی موثرتر است.

 فرمانده نیروی دریایی سپاه: قلم و دوربین خبرنگاران کمتر از سلاح رزمندگان نیست

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: قلم و دوربین خبرنگاران کمتر از سلاح رزمندگان نیست و گاه حتی موثرتر است.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در نشست خبری با اصحاب رسانه هرمزگان، با تبریک هفته پاسداشت مقام خبرنگار اظهار داشت: 17 مرداد روز شهادت خبرنگار عزیز شهید محمود صارمی است، این روز افتخاری برای خبرنگاران ما است که در این سنگر هم شهید تقدیم کرده‌اند.

وی افزود: کار خبری و اطلاع‌رسانی مهم است رهبر معظم انقلاب هم تاکید زیادی بر اهمیت این حوزه دارد، یک خبرنگار چند خصلت دارد مهم‌ترین خصلت عشق او به ملت است، خبرنگار عاشق کشور است اگر کاری صورت گیرد که موجب می‌شود دشمن مایوس و هم وطنان خوشحال شوند خبرنگار شاد می‌شود و آن کار را با قلم ها و دوربین‌های خود ثبت و ضبط می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: خبرنگاران ما بی‌مهریه‌هایی دیده‌اند اما پای عقب نگذاشته اند و همچنان در سنگر جنگ نرم حضوری مقتدر دارند، خبرنگاران ما شهامت دارند، حق گویی، حق طلبی، آزاد اندیشی قابلیت یک خبرنگار و عکاس خبرنگار عاشق نظام است.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران ما مسئولیت‌پذیر هستند و در عرصه خبر از جان هم مایه می‌گذارند و حرفه‌ای عمل می‌کنند تصریح کرد‌: خبرنگاران با قلم شیوای خود در انعکاس مطلوب خبرها و تاثیرگذاری بر مخاطب تلاش می‌کنند و خستگی ناپذیر در همه صحنه‌ها حضوری فعال دارند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: این قشر زحمت کش چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، از بطن حادثه خبر تولید می‌کنند ناملایماتی هم اگر دیده‌اند اما عقب نشینی نکردند، همانطور که رهبری فرمودند ارزش قلم از خون شهدا بالاتر است بنابراین خبرنگاران باید مراقب قلم‌های خود باشند تا به سبب قلم و خبر آنها آبروی مومنی از بین نرود.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگار افسر خط مقدم نبرد رسانه‌ای کشور است اظهار داشت: خبرنگاران زحمت‌کش‌ترین اقشار با کمترین حقوق هستند اما آنچه اهمیت دارد این است که ما اکنون در جنگ اراده‌ها و روایت‌ها حضور داریم نقش خبرنگاران در این عرصه موثر است قلم و دوربین خبرنگاران کمتر از سلاح رزمندگان نیست گاه حتی موثرتر است، روایت خبرنگاری از توانمندی ایران اسلامی موجب تضعیف روحیه دشمن و استحکام اراده ملی می‌شود.

سردار تنگسیری گفت: نوع نگارش خبر و نحوه عکاسی از توان نظامی و دفاعی نیروهای مسلح و اقتدار و صلابت نیروهای مسلح و فرماندهان می‌تواند پیام‌های خاص برای دشمنان ارسال کند بنابراین هر چه در این زمینه حرفه‌ای تر عمل شود رضایت بخش‌تر خواهد بود.

گفتنی است در پایان از سوی دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه از خبرنگاران و عکاسان حوزه امنیتی دفاعی هرمزگان از جمله مدیر، خبرنگار و عکاس خبرگزاری تسنیم تجلیل شد./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها