سیاهکلی: فرآیند پیش‌ثبت‌نام داوطلبان به خوبی پیش می‌رود

کد خبر: 1237874

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر کشور یکی از وزرای موفق دولت سیزدهم است و نمونه آن نیز پیشبرد پیش ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس به بهترین شکل در کوتاه ترین زمان است.

سیاهکلی: فرآیند پیش‌ثبت‌نام داوطلبان به خوبی پیش می‌رود

لطف الله سیاهکلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد وزیر کشور، بیان کرد: از نظر بنده وزیر کشور شخصا فردی پرکار، متعهد، انقلابی و نیرویی دلسوز است. ما کمتر وزیر کشوری سراغ داریم که اینقدر پرتحرک بوده باشد. در همین دوره کوتاهی که آقای وحیدی وزیر کشور بودند، اتفاقات زیادی در کشور رخ داد اما ایشان در کمتر از دو ساعت خود را به دورترین نقطه و بالاسر آن اتفاق رسانده و کار را مدیریت کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: از نظر بنده آقای وحیدی در کار خود موفق بوده و بنده از کسانی هستم که موافق استیضاح وزیر کشور نیستم.

این عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: زمانی که قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اصلاح شد، فرصت کمی تا آغاز فرآیند انتخابات بود اما در همین زمان کوتاه، وزیر کشور به خوبی کار را پیش برد و سایت ایجاد شد و فرآیند پیش‌ثبت‌نام آغاز شد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامیف تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون نیز در فرآیند پیش ثبت‌نام نامزدها برای انتخابات مجلس هیچ مشکلی وجود نداشته است و گزارشی نشده که مشکل خاصی وجود داشته باشد.

سیاهکلی در پایان گفت: وزیر کشور فردی است که کار خود را به خوبی بلد است و یکی از وزرای موفق دولت سیزدهم است.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها