صبح نو: اتحاد ملت، دنبال خالص‌سازی است

کد خبر: 1238220

روزنامه صبح نو نوشت: انتخابات اخیر هیأت رئیسه جبهه اصلاحات، صحنه‌ای دیگر از اختلافات ظاهرا پرنا‌شدنی حزب کارگزاران سازندگی با بقیه اصلاح‌طلبان خاصه جریان تحریم‌طلب مستقر در کرسی‌های تصمیم‌گیر جبهه اصلاحات را به منصه ظهور گذاشت.

صبح نو: اتحاد ملت، دنبال خالص‌سازی است

به گزارش سایت فردا، روزنامه صبح نو نوشت: انتخابات اخیر هیأت رئیسه جبهه اصلاحات، صحنه‌ای دیگر از اختلافات ظاهرا پرنا‌شدنی حزب کارگزاران سازندگی با بقیه اصلاح‌طلبان خاصه جریان تحریم‌طلب مستقر در کرسی‌های تصمیم‌گیر جبهه اصلاحات را به منصه ظهور گذاشت. همچنان‌که مجله «آگاهی نو» در شماره جدید خود و در گزارشی کم سابقه به تندی از ریاست آذر منصوری بر جبهه اصلاحات انتقاد و آن را برخلاف اصول دموکراتیک توصیف کرده است.

پیروزی آذرمنصوری در انتخابات تک نامزدی!
چندی پیش با رأی مجمع عمومی جبهه اصلاحات، آذر منصوری به‌عنوان رئیس این جبهه و بدرالسادات مفیدی به‌عنوان دبیر جبهه، محسن آرمین به‌عنوان نایب‌‌رئیس اول، طاهره نقی‌ئی به‌عنوان نایب‌‌رئیس دوم و جواد امام به‌عنوان سخنگوی این جبهه انتخاب شدند. انتخاباتی که شکاف‌ها در این جبهه را تشدید و آتش اختلافات زیر خاکستر را روشن کرد. انتخاباتی که مجله «آگاهی نو» که توسط محمد قوچانی مدیریت می‌شود و نزدیک به طیف میانه‌رو اصلاح‌طلبان و کارگزاران است، در حملات تندی، ریاست منصوری را با تسخیر لانه جاسوسی توسط چپ‌های جوان مقایسه کرده است.
برخلاف انتظارها که همگان گمان می‌کردند بهزاد نبوی بار دیگر بر جایگاه ریاست جبهه اصلاحات بنشیند، این آذر منصوری بود که رئیس جبهه اصلاحات شد. چهره‌ای که به اتخاذ مواضع خلاف منطق سیاست‌ورزی آشتی‌جویانه شهره است. «آگاهی نو» در این زمینه نوشته است: «... برای تسخیر جبهه اصلاحات نیازی به بالا رفتن از دیوار نبود و می‌شد با کلید وارد آن شد.» این شاید تندترین انتقاد درونی اصلاح‌طلبان به ریاست آذر منصوری باشد که شبه انتصاب و تسخیر توصیف شد و از ابراهیم اصغرزاده، محسن امین‌زاده و محسن میردامادی به‌عنوان چهره‌های پشت پرده هر دو تسخیر نام برده شد. این نشریه نوشته است؛ کسانی که روزی از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند و آنجا را تسخیر کردند، امروز نیز درصدد تسخیر جبهه اصلاحات و کرسی‌های تصمیم‌گیر آن برای تعمیم مواضع خود به کل جریان هستند. البته «آگاهی نو» اعتقاد دارد بهزاد نبوی و حسین مرعشی، شبیه بازرگان و یزدی در زمان تسخیر لانه جاسوسی هستند؛ همچنان‌که یزدی و بازرگان نتوانستند جلوی حلقه لانه را در ماجرای تسخیر سفارت بگیرند، بهزاد و مرعشی هم نمی‌توانند جلوی تندروی‌های امروز این حلقه را بگیرند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها