جزئیات جدید حمله تروریستی به شاهچراغ (ع) | دستگیری ۴ فرد مظنون

کد خبر: 1238569

رئیس کل دادگستری استان فارس: تاکنون و با تحقیقات صورت گرفته ۴ نفر مظنون مرتبط با این حادثه دستگیر شده‌اند.

جزئیات جدید حمله تروریستی به شاهچراغ (ع) | دستگیری ۴ فرد مظنون

رئیس کل دادگستری فارس جزئیات جدیدی از حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع) مطرح و از دستگیری برخی افراد مظنون خبر داد.

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی امروز دوشنبه ۲۳ مرداد به خبرنگاران درباره آخرین وضعیت پرونده حمله تروریستی شب گذشته به حرم شاهچراغ گفت: تاکنون و با تحقیقات صورت گرفته ۴ نفر مظنون مرتبط با این حادثه دستگیر شده‌اند.

وی افزود: تروریست اصلی که اقدام به تیراندازی در حرم کرده بلافاصله دستگیر شده و در اختیار بازپرس قرار گرفته و بازجویی و تحقیقات از او در حال انجام است.

موسوی همچنین اعلام کرد که دو نفر از بازپرسان ویژه به منظور بررسی حادثه در حرم شاهچراغ حاضر شده‌اند و در حال رصد موضوع هستند.

رئیس کل دادگستری فارس همچنین از صدور دستورات قضایی لازم برای دستگیری عوامل حادثه خبر داده و دستگیری یکی از تروریست‌ها را تائید کرده است.

به گزارش ایسنا، ساعت ۱۹ عصر یکشنبه ۲۲ مرداد، بر اثر حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) یک نفر شهید و هفت نفر مجروح شدند. / ایسنا

چهار مظنون حادثه تروریستی شاهچراغ دستگیر شدند

رییس کل دادگستری استان فارس از دستگیری چهار فرد مظنون به همکاری در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام موسوی آخرین وضعیت پرونده حمله تروریستی شب گذشته به حرم شاهچراغ، اظهار کرد: تاکنون و با تحقیقات صورت گرفته ۴ نفر مظنون مرتبط با این حادثه دستگیر شده‌اند.

وی افزود: تروریست اصلی که اقدام به تیراندازی در حرم کرده و بلافاصله دستگیر شده بود، در اختیار بازپرس قرار گرفته و بازجویی و تحقیقات از او در حال انجام است.

رییس کل دادگستری استان فارس بیان کرد: متاسفانه حال یکی از مجروحان حادثه شب گذشته وخیم اعلام شده است./ ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها