امیری‌فر در گفتگو با فردا:

خود تشکیلات احمدی‌نژاد زمان هر انتخاباتی به احتمال کاندیداتوری او دامن می‌زند

کد خبر: 1238570

یک فعال سیاسی گفت: تصورات آقای احمدی نژاد درباره انتخابات 1404 بیهوده است. هرچند او به تصور خودش می خواهد کاری کند که نظام مجبور شود او را در انتخابات تأییدصلاحیت کند اما احمدی نژاد دیگر در انتخابات ریاست جمهوری تأییدصلاحیت نمی شود.

خود تشکیلات احمدی‌نژاد زمان هر انتخاباتی به احتمال کاندیداتوری او دامن می‌زند

حجت الاسلام عباس امیری فر در گفتگو با خبرنگار فردا درباره مطرح شدن دوباره نام احمدی نژاد در زمان پیش ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: خود تشکیلات آقای احمدی نژاد نام او را زمان هر انتخاباتی مطرح و تلاش می کنند به اخبار مربوط به احتمال کاندیداتوری او دامن بزنند و این طور جلوه دهند که او هنوز در جامعه طرفدار دارد، حال آنکه دیگر یک مهره سوخته است و جامعه دیگر به آقای احمدی نژاد توجه نمی کند.

وی افزود: البته تشکیلات آقای احمدی نژاد در انتخابات مجلس زیاد فعالیت نمی کند، بیشتر زمان انتخابات ریاست جمهوری سعی در خبرسازی دارد چون این موضوع خیلی برای آقای احمدی نژاد مهم است.

این فعال سیاسی درباره علت سکوت یک ساله احمدی نژاد اظهار کرد: احمدی نژاد روحیه ای دارد که مرتب می خواست نامش مطرح شود، به همین دلیل دائم سفر استانی می رفت و درباره مسائل مختلف اظهارنظر می کرد اما متوجه شد این روش نتیجه نمی دهد و حتی بیشتر نتیجه منفی دارد.

وی ادامه داد: تصور و توهم آقای احمدی نژاد این است که هر دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب دیگر با اقبال مردمی مواجه نیستند در انتخابات ریاست جمهوری به سمت او می آیند بنابراین اگر برای مدتی تا انتخابات ریاست جمهوری آینده سکوت کند یک عطش اجتماعی و سیاسی برای حضور او به وجود می آید. حتی وقتی همسر آقای تمدن رفیق نزدیک او از دنیا رفت، آقای احمدی نژاد به مراسم ختم نرفت و حتی یک پیام نداد. در واقع فکر می کنند سکوت آقای احمدی نژاد خودش خبر تولید می کند.

امیری فر یادآور شد: تصورات آقای احمدی نژاد درباره انتخابات 1404 بیهوده است. هرچند او به تصور خودش می خواهد کاری کند که نظام مجبور شود او را در انتخابات تأییدصلاحیت کند اما  احمدی نژاد دیگر در انتخابات ریاست جمهوری تأییدصلاحیت نمی شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها