واکنش راستینه به خبر بازگشت برخی سلبریتی‌ها به صداوسیما

کد خبر: 1238583

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه سلبریتی‌ها برای فعالیت باید به قانون پایبند باشند، گفت: بایدبه قانون احترام بگذاریم و با تمکین از قانون، از بسترهای خوب جمهوری اسلامی ایران برای حضور در عرصه‌های مختلف، بهره‌مند شویم.

واکنش راستینه به خبر بازگشت برخی سلبریتی‌ها به صداوسیما

احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در واکنش به خبر بازگشت برخی سلبریتی‌ها به صداوسیما، گفت: امروز نظام مردم‌سالار دینی حاکم بر حکمرانی جمهوری اسلامی ایران، آنچنان قدرتی خلق کرده است که همه‌ سلایق می‌توانند زیر چتر این نظام‌، با احترام به قانون فعالیت کنند.

راستینه تصریح کرد: خط قرمز ما شکستن قانون است و اجازه نمی‌دهیم که کسی به خاطر تفاوت در سلایق، به خود اجازه دهد که از قانون عبور کند؛ لذا همه هنرمندان و نخبگان می‌دانند که ملاک ارتقاء افراد در یک نظام، به میزان پایبندی آنان به قانون برمی‌گردد و مادامی که سلبریتی‌ها و چهره‌های هنری فعال، به قانون پایبند باشند، جمهوری اسلامی ایران نه تنها ممانعتی برای فعالیت آنان ندارد، بلکه زیرساخت لازم و بستر لازم را نیز برای حضورشان فراهم می‌کند.

 وی افزود: برای ما، مردم مهم هستند و همه مردم با سلایق مختلف، دوست دارند که سلایق مختلف را در عرصه‌های مختلف ببینند؛ اما واقعیت این است که همین مردم عزیز، از قانون‌شکنی، آسیب‌های بسیاری دیدند. یعنی هر زمانی که عده‌ای به خود اجازه دادند تا مرزهای قانون را بشکنند، مردم عزیز ما دچار آسیب‌های جدی شدند.

 سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: این فشارهای اقتصادی که امروز بر جمهوری اسلامی ایران وارد شده، به خاطر این است که روزی، سلبریتی‌های سیاسی به خود اجازه دادند تا از قانون عبور کنند و با فتنه و  ایجاد آشوب و ناآرامی، نقاط قدرت جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌ بین‌المللی به تضعیف بکشانند.

وی ادامه داد: به عبارتی تحریم‌های امروز، حاصل بی‌قانونی سلبریتی‌های سیاسی است که حقوق مردم را به رسمیت نشناختند؛ لذا برای ما تفاوتی نمی‌کند که  این سلبریتی، سیاسی باشد یا فرهنگی و هنری، بلکه هر سلبریتی که امروز به عنوان یک چهره مطرح است، باید به قانون تمکین کنند و این تمکین به قانون، هم فرصت حضور آنان را در عرصه‌های مختلف فراهم می‌کنتد و هم سلایق  مختلف می‌توانند حضور داشته باشند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: توصیه‌ من به عنوان هیأت رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی این است که یاد بگیریم به قانون احترام بگذاریم و با تمکین از قانون، از بسترهای خوب جمهوری اسلامی ایران برای حضور در عرصه‌های مختلف، بهره‌مند شویم.

 خبر بازگشت برخی سلبریتی‌ها برای اجرای برنامه در رسانه ملی منتشر شده که واکنش‌های مختلفی داشته است. برخی معتقدند با توجه به همراهی تعدادی از سلبریتی‌ها با فتنه پاییز گذشته، هرگونه تریبون دادن به همه سلبریتی‌ها از اساس اشتباه است و برخی دیگر نیز می‌گویند که رسانه عصر جدید، سلبریتی‌ساز است و گریزی از سلبریتی شدن هنرپیشه‌ها و افرادی که دائما روی آنتن هستند وجود ندارد.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها