اقناع اکثر نمایندگان سوال‌کننده از توضیحات وزیر کار

کد خبر: 1240001

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس از اقناع اغلب نمایندگان سوال کننده از پاسخ های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

اقناع اکثر نمایندگان سوال‌کننده از توضیحات وزیر کار

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس از اقناع اغلب نمایندگان سوال کننده از پاسخ های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

سلمان اسحاقی در تشریح نشست امروز ( دوشنبه، 30 مردادماه ) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از حضور صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان خبر داد و گفت: قرار بود 20 نماینده با حضور در نشست 24 سوال را مطرح کنند که 14 نماینده با توصیه کمیسیون با حضور در وزارت کار سوالات خود را مطرح کرده و نتیجه گرفتند و 6 نماینده هم برای طرح سوالات خود در نشست امروز کمیسیون حضور یافتند.

وی افزود: پس از بحث و گفت و گوهای صورت گرفته 3 نماینده از پاسخ ها و  توضیحات وزیر قانع شدند، دو نماینده برای پیگیری مسائل به وزیر مهلت 3 ماهه دادند و سوال یک نماینده هم منتفی شد.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس یازدهم ادامه داد: بخشی از سوالات ملی و در مورد تامین هزینه های درمان بود و در این رابطه نمایندگان اصرار داشتند که بیمه های تامین اجتماعی به گونه ای باشد که نقش بیمه های تکمیلی را ایفا کند و همچنین بخشی از سوالات منطقه ای و در مورد درمانگاه های تامین اجتماعی بود در واقع ساختمان ها و ابنیه درمانگاه های تامین اجتماعی در کشور به دلیل قدمت بالا نیاز به بازسازی و توسعه دارند که نمایندگان از وزیر مطالبه داشتند که این موضوعات در اولویت قرار گیرند.

اسحاقی یادآور شد: بر اساس توضیحات وزیر کار، روند پیشرفت پروژه های ملی مطلوب بوده و مرتضوی و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این رابطه گزارش مفصلی را ارائه کردند البته تعیین تکلیف بخشی از مسائل منطقه ای که توسط نمایندگان مطرح شد نیاز به تامین اعتبار و بخشی دیگر نیاز در گرو تصمیم گیری مدیریتی است که وزیر به مدیرعامل تامین اجتماعی دستور پیگیری و در مورد تامین و تخصیص اعتبار هم قول مساعد داده شد که در بازه سه ماهه نسبت به انجام آن اقدام شود./

پایان پیام

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها