تخریبگران چه هدفی را دنبال می‌کنند؟/ چشم بستن عامدانه بر عدم ارتباط ماجرای سلاح‌ورزی به مجلس

کد خبر: 1240627

برخی کانال‌ها که تاکنون بارها سابقه سوژه‌پردازی برای تخریب مجلس و محمدباقر قالیباف را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند با وجود توضیحات شفافی ارائه شده باز هم چشم بر واقعیت بسته و ادعاهای خود را به عناوین مختلف تکرار می‌کنند.

تخریبگران چه هدفی را دنبال می‌کنند؟/ چشم بستن عامدانه بر عدم ارتباط ماجرای سلاح‌ورزی به مجلس

گروه سیاست سایت فردا - نود اقتصادی در مطلبی که رجانیوز نیز آنرا بازنشر داده با تیتر "چه تضمینی وجود دارد که حضور سلاح‌ورزی در شوراهای عالی منجر به نشر اطلاعات به بیگانگان نشود/ کسی که پرونده قضایی باز دارد چگونه تایید صلاحیت شده است؟"، نوشته: چرا قالیباف که برای برکناری معاون وزیر کشور آنقدر عجله داشت در خصوص ریاست سلاح ورزی نظری نمی‌دهد؟

این کانال‌ها که تاکنون بارها سابقه سوژه‌پردازی برای تخریب مجلس و محمدباقر قالیباف را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند با وجود توضیحات شفافی که از مراجع مختلف رسانه‌ای و همچنین رئیس مجلس درباره عدم دخالت وی و مجلس در حضور سلاح‌ورزی در اتاق بازرگانی ارائه شده اما باز هم چشم بر واقعیت بسته و ادعاهای خود را به عناوین مختلف تکرار می‌کنند.

این گروهها چرا در قضیه سلاح‌ورزی اسمی از دولت که اتفاقا به لحاظ مراتب قانونی به این ماجرا ارتباط دارد نمی‌آورند؟ پیش از این مهدی محمدی، دستیار رئیس مجلس در امور راهبردی پرده‌ای از دلایل اصرار بر تخریب رئیس مجلس و علم کردن غوغای سلاح ورزی برداشته بود‌.

وی نوشته بود: هیئت پارلمانی ویتنام به ایران آمده و دو رییس کمیسیون مجلس به دستور قالیباف در جلسه رسمی آن با اتاق بازرگانی حاضر شده اند. دستور قالیباف جز این نبوده که در جلسه رسمی حاضر شوید. بعد کسانی که در مجلس قبل لیست هم دادند و رای نیاورند ناگهان فریاد برآوردند که قالیباف سلاح ورزی را تایید کرده! قالیباف چه اختیار قانونی برای تایید او دارد؟ چرا فتنه گری چون او توسط دولت تایید صلاحیت شده؟ سلاح ورزی را کدام مقامات حمایت می کنند؟ وقتی پای پروژه در میان باشد طبعا دیگر ضرورتی به پرسیدن هیچکدام از این سوال ها نیست.

بسی پروژه های دیگر هم در راه است. رییس مجلس به جرم لیاقت و البته همکاری که نشان داده هر روز تخریب خواهد شد،نمایندگان زیر ضربه خواهند رفت. بر آتش اختلاف دولت و‌ مجلس توسط کسانی که خود با برخی در دستگاه اجرایی مرتبطند دمیده خواهد شد وسهم خواهان حرفه ای خود را انقلابی جا خواهند زد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها