حضور نایب رئیس الحشد‌الشعبی و سردار فضلی در مرز خسروی

کد خبر: 1241639

ابوفدک المحمداوی نایب رئیس الحشد‌الشعبی، سردار فضلی معاون هماهنگ‌کننده سپاه و سردار سلیمانی دبیر کل هلال‌احمر از مرز خسروی بازدید کردند.

 حضور نایب رئیس الحشد‌الشعبی و سردار فضلی در مرز خسروی

سردار علی فضلی، جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران و سردار سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر با حضور در مرز بین المللی خسروی، از بخش های مختلف مرز بازدید و از خدمت رسانی به زائران اربعین تقدیر کردند. آنان همچنین خدمات ارائه شده و زیرساخت های خسروی را مناسب و شایسته تقدیر ارزیابی کردند.

سردار علی فضلی، جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار سلیمانی دبیرکل هلال احمر کشور با صحرایی، استاندار کرمانشاه در مرز خسروی دیدار و گفت و گو کردند.

سردار فضلی در این دیدار با تقدیر از اقدامات و خدمات استاندار کرمانشاه در مرز خسروی گفت: اتحاد و انسجامی که شما در اینجا ایجاد کرده‌اید، جای تحسین و تقدیر دارد.

وی عنوان کرد: خروجی این انسجام را می بینیم؛ اگر این یکدلی نبود ممکن بود موانعی در مسیر وجود داشته باشد اما با اتحاد ایجاد شده این موانع مرتفع شده است.

دبیرکل هلال احمر هم خدمات و زیرساخت ایجاد شده در مرز خسروی را شایسته تقدیر دانست.

سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف غرب کشور، سردار شمشیری نماینده ویژه ستاد مرکزی اربعین کشور در مرز خسروی و مدیرعامل هلال احمر استان هم در این دیدار حضور داشتند.

‌حضور نایب رئیس الحشد‌الشعبی در مرز خسروی

ابوفدک المحمداوی، رئیس ستاد نیروهای الحشد الشعبی عراق با حضور در مرز بین المللی خسروی از تامین امنیت و آرامش کامل برای زائران اربعین حسینی در داخل کشور عراق خبر داد.

در نشستی که با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، فرمانده مرزبانی و جمعی از مسئولان استان در مرز خسروی برگزار شد، ابوفدک المحمداوی برای هرگونه همکاری و تسهیل بیشتر در تردد زائران مسیر خسروی اعلام آمادگی کرد./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها