پورمختار در گفتگو با «فردا»:

نقش عملکرد دولت و بهبود اوضاع اقتصادی در افزایش سطح مشارکت

کد خبر: 1242616

نماینده ادوار مجلس گفت: همگان باید تلاش کنند صرف نظر از نتیجه، زمینه افزایش حضور مردم پای صندوق های رأی را فراهم آورند.

نقش عملکرد دولت و بهبود اوضاع اقتصادی در افزایش سطح مشارکت

گروه سیاسی فردا: فرصت زیادی تا انتخابات مجلس شورای اسلامی نمانده و بسیاری از کارشناسان و فعالان سیاسی بر این باورند که عملکرد دولت نقش مهمی در جهت گیری آرای عمومی خواهد داشت.

محمدعلی پورمختار در گفتگو با خبرنگار فردا درباره تأثیر عملکرد دولت بر جهت گیری آرای مردم در انتخابات مجلس گفت: امروز اکثریت مردم با مشکلات اقتصادی همچون تورم، بیکاری، پایین بودن دستمزدها و ناترازی درآمد-هزینه دست و پنجه نرم می کنند و طبیعتا از این مشکلات گلایه مندی و نارضایتی دارند.

وی افزود: البته کسی توقع ندارد که قیمت های چند برابر شده کالاها و خدمات کاهش یابد اما دولت اگر تا قبل از برگزاری انتخابات بتواند تغییری در اوضاع اقتصادی ایجاد کند که نتیجه اش مهار تورم، ثبات در بازار، کنترل موثر قیمت ها و افزایش قدرت خرید مردم باشد، قطعا می تواند نگاه مردم را به عملکرد دولت مثبت کند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه امروز متأسفانه نگاه جامعه به حوزه اقتصادی مثبت نیست، یادآور شد: البته دولت آمارها و گزارش های امیدوارکننده ای را درباره پیشرفت ها، دستاوردها و بهبود اوضاع اقتصادی می دهد اما مردم آثار این اقدامات دولت را در زندگی خودشان احساس نمی کنند.

پورمختار با اشاره تأکیدات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای افزایش سطح مشارکت مردم در انتخابات ادامه داد: قطعا بهبود اوضاع اقتصادی سطح مشارکت مردم را در انتخابات افزایش می‌دهد اما اینکه این اتفاق به نفع کدام جریان سیاسی است زیاد نباید مدنظر باشد. همگان باید تلاش کنند صرف نظر از نتیجه، زمینه افزایش حضور مردم پای صندوق های رأی را فراهم آورند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها