ذوالنور: دشمن جرئت تعرض ندارد‌

کد خبر: 1242938

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز به سطحی از بازدارندگی رسیده‌ایم که دشمن جرئت تعرض ندارد و در عرصه‌های مختلف پزشکی، هسته ای، موشکی و پهپادی دنیا می‌بیند که چه پیشرفتی کرده‌ایم.

ذوالنور: دشمن جرئت تعرض ندارد‌

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز به سطحی از بازدارندگی رسیده‌ایم که دشمن جرئت تعرض ندارد و در عرصه‌های مختلف پزشکی، هسته ای، موشکی و پهپادی دنیا می‌بیند که چه پیشرفتی کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام‌ مجتبی ذوالنور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در یادواره شهیدان گرانقدر آیت‌الله قدوسی نخستین دادستان انقلاب اسلامی و سرتیپ دستجردی در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ع) نهاوند اظهار داشت: نهاوند سابقه درخشانی در انقلاب دارد و شهیدان آیت الله حیدری و قدوسی افتخار نهاوند هستند.

نائب رئیس مجلس گفت: تربیت نیروهای انقلابی، کارآمد و با تقوا از مهمترین اقدامات شهید آیت الله قدوسی اولین دادستان انقلاب اسلامی بود و امروز هم برای ادامه راه انقلاب نیازمند کار جهادی توسط نیروهای انقلابی هستیم.

 وی گفت: دشمنان انقلاب از ابتدا در پی ضربه زدن به انقلاب نوپای اسلامی بودند و در حوادث مختلف شخصیت‌های مبارز و عالمی چون شهید قدوسی را به شهادت رسیدند.

وی اظهار داشت: دشمنان، عالمان و شخصیت‌های برجسته‌ای چون شهید قدوسی، بهشتی، مطهری، رجایی و باهنر و شهید حیدری را که در پیروزی انقلاب نقش مهمی داشتند را ترور کروند تا حرکت انقلاب را متوقف کنند.

ذوالنوری افزود: شهید قدوسی از محورهای اصلی تحول در حوزه علمیه بودند و از ابتدا در خط مبارزه بودند و یار صدیق امام خمینی(ره) و مکتب اسلامی بودند.

وی ادامه داد: شهید قدوسی مبارزی انقلابی و شخصیتی متفکر و دغدغه مند بودند و تربیت رزمنده و مبارز را در دستور کار داشتند و عالمی کم نظیر بودند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این شهید والامقام به همراه شهید مطهری و شهید بهشتی در محضر عالمان بزرگی چون آیت الله بروجردی و علامه طباطبایی پرورش یافته اند.

وی ادامه داد: ایشان از تاسیس کنندگان مدرسه حقانی بود که برای انقلاب مدیر و کادرسازی کرد و منشا خدمات بسیار زیادی بود و مدیرانی انقلابی و مومن پرورش دادند.

ذوالنوری اظهار داشت: شهید قدوسی در دورانی دادستان انقلاب شدند که با انواع دشمنی‌ها و نفوذ و مشکلات مختلف در کشور مواجه بودیم ولی ایشان با نظم و مدیریت اوضاع را کنترل کردند و به حق در این ماموریت موفق بودند.

وی بیان کرد: با وجود همه مشکلات ولی شهید قدوسی همواره تقوا را رعایت می‌کرد و در پیام امام خمینی(ره) به مناسبت شهادت ایشان هم امام راحل بر تقوای شهید قدوسی تاکید داشتند.

نائب رئیس مجلس افزود: شهید قدوسی همچنان که در سنگر انقلاب خدمت می کرد فرزند برومندشان نیز در جبهه‌های جنگ حضور فعال داشت و به شهادت رسید چون پرورش یافته خانواده‌ای بود که به مکتب شهدا اعتقاد داشت.

وی بیان داشت: کادرسازی و پرورش مدیران انقلابی و مومن برای آینده انقلاب اسلامی از جمله فعالیت‌های مهم و اثرگذار ایشان بود.

این نماینده مجلس گفت: امروز نیاز ما روحیه انقلابی‌گری و نظام‌سازی شهید قدوسی است و ایشان پرورش یافته مکتب امام بود و همواره ولایتمدار و برای همه ما الگو بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: دشمنان می‌خواهند القا کنند که ما نمی توانیم پیشرفتی کنیم و می‌خواهند در ذهن جوان بگویند که انقلاب اسلامی توان حل مشکلات را ندارد و با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای و هجمه‌های همه جانبه در حال القای این موارد است.

ذوالنوری در بخش دیگری از سخنانش گفت: برای عبور از مشکلات امروز نیاز به کار جهادی و انقلابی داریم و بخشی از مشکلات که به تحریم ها هم ارتباط ندارد قابل حل است.

وی ادامه داد: باید پیشرفت‌های کشور را کسانی که تریبون دارند برای مردم بیان کنند چون در مقایسه با گذشته در عرصه های مختلف بسیار پیشرفت کردیم و اینها باید گفته شود.

نائب رئیس مجلس اظهار داشت: در بخش‌های پزشکی، خدماتی و نظامی بسیار پیشرفت کرده ایم و امروز قدرت داریم و کار بسیار شده و مشکلاتی هم داریم ولی روبه جلو حرکت کرده ایم و دشمنان فقط می‌خواهند معضلات گفته شود و از پیشرفت‌ها چیزی نمی‌گویند.

ذوالنوری بیان کرد: امروز به سطحی از بازدارندگی رسیده‌ایم که دشمن جرئت تعرض ندارد و در عرصه‌های مختلف پزشکی، هسته ای، موشکی و پهپادی دنیا می‌بیند که چه پیشرفتی کرده‌ایم.

وی افزود: دنیا از این همه پیشرفت با وجود شرایط تحریم متحیر شده و این پشرفت‌ها توسط فرزندان انقلابی شما ایجاد شده و دشمن را سرجایش نشانده است.

نایب‌ رئیس مجلس عنوان کرد: عرصه‌هایی که پیشرفت کرده‌ایم حوزه‌هایی بوده که ارزش‌های انقلاب و روحیه و تفکر بسیجی و ولایتمداری حاکم بوده و امروز هم راه درمان کشور اتکا به ارزشهای انقلابی و پیروی از ولایت فقیه است.

ذوالقدر بیان کرد: شهید قدوسی با تاسیس مدرسه حقانی به تربیت نسل و مدیرانی پرداخت که بعدها و در طول تاریخ پر برکت انقلاب اسلامی کمک فراوانی به مدیریت کشور کردند./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها