هزار و 200 نفر از خراسان‌جنوبی به دیدار رهبری می روند

کد خبر: 1243550

فرماندار بیرجند گفت: هزار و ۲۰۰ نفر از خراسان‌جنوبی برای دیدار با رهبر معظم انقلاب به تهران عزیمت می‌کنند.

 هزار و 200 نفر از خراسان‌جنوبی به دیدار رهبری می روند

 آن چه حلاوت حضور رئیس جمهوری در نیمه شهریور ماه همزمان با اربعین حسینی را در کام خراسان جنوبی ها شیرین تر کرد خبری بود که فردای آن روز جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی آن را به رسانه ها اعلام کرد و آن هم این بود که جمعی از مردم انقلابی استان به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی می روند.

وی اظهار کرد: حضرت آیت الله عبادی در سنوات قبل پیگیر دیدار مردم استان با مقام معظم رهبری بوده اند.

وعده دیدار ۲۰ شهریور

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه دفتر مقام معظم رهبری پیگیری های صورت گرفته را اجابت فرمودند و قرار است این دیدار در روز دوشنبه (۲۰شهریور) صورت بگیرد، افزود: آیت الله عبادی به استانداری و سپاه استان خراسان جنوبی دستور دادند مقدمات این اعزام انجام شود.

قناعت با اشاره به اینکه دیدار با رهبر معظم انقلاب مربوط به دو استان است، گفت: سهمیه ای به استان تعلق گرفته و بر همین مبنا جمعی از مردم روز دوشنبه به بیت رهبری اعزام خواهند شد.

مقام عالی دولت در خراسان جنوبی ادامه داد: خدا را شاکریم که به استحضار مردم عزیز، ولایت مدار، بصیر، شهید پرور و انقلابی خراسان جنوبی برسانیم که این آرزوی دیرینه آن ها با پیگیری های آیت الله عبادی مبنی بر ملاقات با عمود خیمه انقلاب،  مقام معظم رهبری و نایب امام زمان (عج)، محقق شده است.

قناعت با ذکر این نکته که جمعی از مردم انقلابی استان روز دوشنبه آینده در خدمت رهبری خواهند بود، اظهار داشت: با برنامه ریزی هایی که ستاد انجام داده به هر شهرستان استان سهمیه ای اختصاص داده ایم.

وی بیان کرد: بر اساس آیتم هایی که ستاد استانی تعیین می کند فرمانداران و فرماندهان سپاه شهرستان با محوریت و راهبری ائمه جمعه به شکل منظم و یکپارچه برای اعزام مردم از استان به حسینیه امام خمینی(ع) برنامه ریزی می کنند.

استاندار خراسان جنوبی  همان روز در جلسه بررسی و برنامه ریزی دیدار جمعی از مردم با رهبر انقلاب، تأکید کرد: درخواستی که آیت الله عبادی در سنوات قبل، از مقام معظم رهبری و دفتر ایشان در خصوص دیدار مردمی استان داشتند، محقق شد.

دیدار با رهبری آروزی دیرینه خراسان‌جنوبی‌ها

قناعت با بیان اینکه همزمان با (۲۰ شهریور ) مردم انقلابی استان به دیدار مقام معظم رهبری اعزام خواهند شد، گفت: اهالی خراسان جنوبی مردمی انقلابی، متدین و بصیر هستند و این دیدار یکی از آرزوهای دیرینه آنهاست.

وی ضمن تشکر از آیت الله عبادی که پیگیر دیدار مردمی با رهبر انقلاب بودند، گفت: این فرصتی است که مقام معظم رهبری در اختیار مردم استان قرار داده اند که جای قدردانی دارد.

استاندا خراسان جنوبیر با بیان اینکه این دیدار بین اربعین حسینی و سالروز ارتحال نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام رضا(ع) برنامه ریزی شده، افزود: فضای معنوی در این ایام بر کشور حاکم می شود و مردم خراسان جنوبی در دیدار با مقام معظم رهبری فضای معنوی دیگری را ایجاد خواهند کرد.

قناعت خاطرنشان کرد: مردم خراسان جنوبی همواره پای نظام و انقلاب بوده اند و جلوی شیطنت های دشمن ایستاده اند،  لذا در سالروز اغتشاشات شاهد حضور مردم انقلابی استان در محضر مقام معظم رهبری خواهیم بود.

وی با تأکید بر اینکه دیدار با رهبری یعنی تجدید بیعت با آرمان های انقلاب و نظام، تصریح کرد: فرمانداران و فرماندهان سپاه شهرستان های استان با هماهنگی و یکپارچگی این دیدار را برنامه ریزی می کنند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره مسافت طولانی بیرجند - تهران،  گفت: برای طی کردن این مسیر طولانی باید برنامه ریزی های خوبی از جمله استقرار پزشک، رسانه و روحانی انجام شود تا شاهد اعزام خوب و خلق حماسه دیگری از مردم استان باشیم.

دیدار ۱۲۰۰ نفر از خراسان‌جنوبی با رهبری

علی فاضلی فرد، فرماندار بیرجند هم امروز در یکی از برنامه های شبکه خاوران خراسان جنوبی اعلام کرد: هزار و ۲۰۰ نفر از استان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب به تهران عزیمت می‌کنند.

وی گفت: این افراد ظهر فردا با ۳۲ دستگاه اتوبوس راهی این سفر پرخیر و برکت می‌شوند.

فرماندار مرکز خراسان جنوبی افزود: این دیدار دوشنبه ۲۰ شهریور در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

فاضلی فرد افزود: اقشار مختلف مردم از جمله فرهنگیان، اصناف، بسیجیان، هنرمندان، کارگران، کارمندان، رسانه و سمن‌ها در این دیدار حضور خواهند داشت.

فرماندار مرکز استان با بیان اینکه این دیدار در پی پیگیر‌های نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی محقق شده افزود: زیارت مرقد بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه‌های این سفر خواهد بود.

همه آن هایی که توفیق دیدار رهبری نصیبشان شده دل توی دلشان نیست تا لحظه دیدار فرا رسید و در تب و تاب این لحظه وصال اند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها