اسماعیلی: طبق نظرسنجی زائران اربعین نمره دولت 81 بود

کد خبر: 1244280

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طبق نظرسنجی زائران اربعین نمره دولت از 100، 81 بود که بسیار بالاست.

اسماعیلی: طبق نظرسنجی زائران اربعین نمره دولت 81 بود

 محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه چهارشنبه هیئت دولت با بیان این‌که «فعالیت فرهنگی در ابتدای آغاز دولت تعطیل یا نیمه تعطیل بو»د، گفت: اصحاب فرهنگ و هنر شرایط پرمحنتی داشتند . با دستور رئیس‌جمهور 350 میلیارد تومان در اختیار اهل فرهنگ و هنر قرار دادیم. کار مهم احیای صنعت سینما را آغاز کردیم . سال گذشته با فتنه فرهنگی بودیم که دنبال تعطیلی فعالیت فرهنگی و هنری بود در این شرایط امروز کشور روز ملی سینما  را پشت سر می گذارد و در حال تجربه پررونق‌ترین ایام سینما هستیم و فیلم های پرفروش ارائه شد و مخاطبان بیشتر شده است.

اسماعیلی با اشاره به تشکیل شورای عالی سینما، گفت: تشکیل بنیاد پویانمایی،ساخت سینما در تمام شهرهای بالای صدهزار نفر، مسکن اهالی فرهنگ و هنر از مصوبات این جلسه بود. بزودی کلنگ احداث شهر هنر را خواهیم داشت. مبلغ ویژه ای برای حمایت از هنرمندانی که شرایط خاص دارند، اختصاص داده‌ایم. تاسیس شهرک دیجیتالی سینما یک گام مهمی است که اتفاق خواهد افتد تا حوزه صنعت سینمای ایران در حوزه نگاه تمدنی حرکت کند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم اربعین ، گفت:طبق نظرسنجی از زائران اربعین، نمره دولت از 100، 81 بود که بسیار بالاست. رضایت مندی زائران اربعین از خدمات نسبت به سال گذشته حدود 70 درصد رشد داشته است./ ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها