حسن بیگی در گفتگو با «فردا»:

گوشی برای شنیدن مباحث سیاسی نیست چون گرانی‌های افسارگسیخته، آرامش روانی جامعه را سلب کرده

کد خبر: 1244490

نماینده ادوار مجلس گفت: جامعه در حال حاضر گوشی برای شنیدن مباحث سیاسی ندارد، چراکه گرانی های افسارگسیخته، آرامش روانی را از جامعه سلب کرده و مردم تمرکزی بر موضوعات سیاسی ندارند.

گوشی برای شنیدن مباحث سیاسی نیست چون گرانی‌های افسارگسیخته، آرامش روانی جامعه را سلب کرده

گروه سیاسی فردا: انتخابات در پیش است و یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها چگونگی برگزاری آن، میزان مشارکت، نتیجه انتخابات و تاثیر این انتخابات بر آینده کشور و مردم است. بدیهی است که همه این‌ها از میزان مشارکت گرفته تا نتیجه انتخابات به صورت مستقیم یا غیر مستقیم تحت تاثیر میزان امیدواری مردم به آینده است. امید جامعه به آینده البته تحت تأثیر فاکتورهای مختلفی اعم از اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است اما سئوال این است که در مقطع کنونی نخستین گام برای افزایش امید در جامعه ایران چه خواهد بود؟

ابوالفضل حسن بیگی در گفتگو با خبرنگار فردا درباره راهکارهای افزایش امید در جامعه گفت: برای نیل به این مقصود راهکار چندوجهی لازم است که در حوزه معیشت، آرامش روانی و پیش بینی آینده پالس های روشنی را برای جامعه به ارمغان آورد. امروز هر دو جناح سیاسی کشور به این نظر رسیده اند که بهبود وضع معیشت مردم در این مسیر گام اصلی است و حرف اول را می زند.

وی افزود: جامعه در حال حاضر گوشی برای شنیدن مباحث سیاسی ندارد، چراکه گرانی های افسارگسیخته، آرامش روانی را از جامعه سلب کرده و مردم تمرکزی بر موضوعات سیاسی ندارند. هر گاه دولت کاری کند یا وعده ای دهد که قدری اوضاع اقتصادی رنگ و بوی ثبات به خود بگیرد جامعه آرام تر می شود.

این نماینده ادوار مجلس اظهار کرد: افزایش امید در جامعه به راحتی امکان پذیر نیست چون مشکلات و تنگناهای اقتصادی عرصه را بر مردم تنگ کرده است به طوری که همه به وضعیت سفره خود نگاه می کنند. جامعه ای که از اداره سفره خود مطمئن باشد می تواند به آینده امیدوار بنگرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها