«فردا» گزارش می‌دهد:

سقوط یک پهپاد ناشناس در گرگان

کد خبر: 1245089

معاون سیاسی استاندار گلستان می‌گوید: این پهپاد حوالی ساعت ۹صبح ساقط شده و تکه‌های آن در مناطقی از شهر گرگان سقوط کرد.

سقوط یک پهپاد ناشناس در گرگان

گروه سیاست سایت فردا: صبح امروز رسانه‌های مختلف از سقوط یک شیء ناشناس در بلوار استاندارد و در اطراف محوطه بیمارستان شهید دزجانی شهر گرگان خبر دادند. از تصاویر و عکس‌های منتشرشده می‌توان برداشت کرد که یک شیء فلزی سقوط کرده است. نیروی انتظامی گرگان اعلام کرده که این موضوع در دست بررسی است.

خبرگزاری تسنیم در همین رابطه نوشت که صدای مهیبی هنگام سقوط این شیء ناشناس در شهر گرگان شنیده شده است و برخی از مردم و شاهدان حادثه گفته‌اند که قطعات ناشناخته متعددی در چند نقطه شهر در نزدیکی یکدیگر سقوط کرده است. پلیس هم در این رابطه می‌گوید در یکی‌دو نقطه خارج از شهر هم گزارش سقوط مخابره شده است؛ چنانکه فرمانده انتظامی گلستان گفته است که در هشت نقطه از گرگان سقوط جسم ناشناس گزارش شده است و در حال بررسی جزئیات هستیم.

خبرگزاری «ایرنا» صداهای مهیب و این اشیای ناشناس را به یک پهپاد نسبت داده و خبرگزاری میزان هم مدعی شده پدافند گرگان یک پهپاد ناشناس را زده است. علی مهاجر، معاون سیاسی استاندار گلستان هم سقوط یک فروند پهپاد در گرگان را تایید کرد و گفت: «این پهپاد حوالی ساعت ۹صبح ساقط شده و تکه‌های آن در مناطقی از شهر گرگان سقوط کرد».

او شایعه ساقط‌شدن هشت فروند پهپاد را تکذیب کرد و گفت این تکه‌ها مربوط به یک پهپاد است. مهاجر همچنین مطرح کرد که بر اثر سقوط این پهپاد در مناطق مسکونی دو شهروند مجروح شده‌اند.

رئیس پلیس گرگان هم درباره اوضاع شهر گرگان گفت: «وضعیت در کنترل کامل است و هیچ مشکلی وجود ندارد».

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها