واکنش نماینده مجلس به تحریم های جدید آمریکا

کد خبر: 1245409

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: به خبرگزاری تسنیم که به‌دلیل اثرگذاری از سوی یک کشور مدعی ابرقدرتی تحریم شده‌ تبریک می‌گویم؛ تحریم آمریکا مدال افتخاری به سینه تسنیم خواهد بود.

واکنش نماینده مجلس به تحریم های جدید آمریکا

سید نظام‌الدین موسوی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم درباره تحریم‌ این خبرگزاری و چند رسانه ایرانی دیگر از سوی دولت آمریکا، با بیان اینکه چنین اقدامی در سالگرد اغتشاشات سال گذشته قطعا نشان‌دهنده احساس و اظهار ضعف جدی غربی‌ها در جنگ ترکیبی علیه ایران بود، گفت: رسانه‌های معاند همزمان با اغتشاشات فضاسازی گسترده‌ای علیه نظام و ملت ایران سامان دادند و انتشار شایعات و اخبار دروغین در این فضا به قدری بود که حتی برخی افراد آشنا به سواد رسانه را هم دچار تردید می‌کرد و نیاز بود همزمان با مقابله با اشرار و آشوب‌گران، در فضای رسانه‌های مقابله جدی صورت بگیرد. 

وی افزود: در چنین شرایطی شاهد بودیم که رسانه‌های داخل کشور از جمله تسنیم توانستند چون سدی دربرابر جوسازی‌ شبکه‌های وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی عمل کنند و ابتکار عمل را از دست دشمن بگیرند؛ همین مسئله موجب شد تا به وزن رسانه‌های انقلابی افزوده شود و هم از جریان رسانه‌ای ضد ایرانی اعتبارزدایی شود.

موسوی با اشاره به اینکه بعد از گذشت یک سال از اظهار ضعف امپراتوری رسانه‌ای علیه ایران، بدیهی بود که آنها دست به چنین رفتارهایی بزنند، اظهار داشت: این مدل رفتارهای خلاف آزادی بیان قطعا نمی‌تواند مانع از انتشار صدای انقلاب اسلامی و مردم ایران شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: به خبرگزاری تسنیم که به‌دلیل اثرگذاری از سوی یک کشور مدعی ابرقدرتی تحریم شده‌ تبریک می‌گویم؛ تحریم آمریکا مدال افتخاری به سینه تسنیم خواهد بود و این اقدام موجب تلاش بیشتر نیروهای این رسانه برای اثرگذاری و به چالش کشاندن مضاعف دشمنان می‌شود./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها