حسینی: ما میدان و دیپلماسی را در کنار هم قرار دادیم

کد خبر: 1245523

معاون پارلمانی و مجلس رئیس جمهوری با اشاره به آزادشدن اموال بلوکه ایران اسلامی گفت: ایران اسلامی میدان و دیپلماسی را در کنار هم قرار داده است.

حسینی: ما میدان و دیپلماسی را در کنار هم قرار دادیم

معاون پارلمانی و مجلس رئیس جمهوری با اشاره به آزادشدن اموال بلوکه ایران اسلامی گفت: ایران اسلامی میدان و دیپلماسی را در کنار هم قرار داده است.

سید محمد حسینی شامگاه سه شنبه در اختتامیه همایش ملی اشکواره حسینی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان استان مازندران و وجود مفاخر و بزرگان زیادی در استان مازندران اظهار داشت: طاهر آملی از جمله مفاخر است و در حوزه‌های علمی نیز این استان ظرفیت‌های زیادی دارد.

وی با تاکید بر زنده نگه داشتن هویت ایرانی و اسلامی گفت: بزرگان سختی‌ها و مرارت‌های زیادی کشیدند تا نام ایران را در عرصه‌های مختلف طنین انداز کنند.

وی با عنوان اینکه آمل افتخارات فراوانی در دوران انقلاب و پس از آن دارد، گفت: این شهر به هزار سنگر معروف است و در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم نیز استان مازندران کم نظیر عمل کرده است.

حسینی با تقدیر از برگزارکنندگان همایش ملی اشکواره حسینی گفت: ابزارهای هنر می‌تواند در تبیین آرمان‌ها اثرگذار باشد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با گرامیداشت روز شعر و ادب فارسی و شهریار گفت: این شاعر پارسی گوی بیش از ۷۰۰ شعر درباره اهل بیت سروده است و با قرآن نیزمأنوس بوده است.

وی گفت: فرهنگ حسینی در جامعه سبب شد بسیاری از هجمه‌های دشمنان را بی‌اثر و نقشه بر آب کنیم.

وی با اشاره به سلطه قدرت‌های نظام سلطه در دنیا گفت: اگر کسی در مکتب حسینی پرورش یافته باشد از زور و قدرت آنها نمی‌هراسد و در مقابل ظالم خواهد ایستاد و همچنین اگر فرهنگ حینی را ترویج کنیم می‌توانیم مؤثر باشیم و این سبب شد که در اربعین همایش و آزمایش باشکوهی برگزار شود.

حسینی با بیان این که زبان هنر بالاتر از همه تفسیرهاست خواستار بهره‌گیری از این زبان برای تبیین و نشر ارزش‌ها شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین با اشاره به سفر رئیس جمهوری به نیویورک گفت: رئیس جمهور در نیویورک با قدرت و صلابت سخن می‌گوید و طی دو سال اخیر نیز با موضع اقتدار صحبت کردیم.

وی با اشاره به آزاد شدن اموال بلوکه ایران گفت: این نشان می‌دهد که ما میدان و دیپلماسی را در کنار هم قرار دادیم./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها