سرلشکر صفوی: فناوری‌های پیشرفته، ثروت و قدرت آفرینی دارند

کد خبر: 1246954

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور نیروهای مسلح بر استفاده از فناوری های جدید و تکنولوژی های پیشرفته در علوم پزشکی و سلامت تأکید کرد و گفت: از شنیدن خبر ربات جراح ساخت ایران بسیار خرسند شدم و معتقدم فناوری های پیشرفته، ثروت و قدرت آفرینی دارند.

سرلشکر صفوی: فناوری‌های پیشرفته، ثروت و قدرت آفرینی دارند

سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور نیروهای مسلح امروز در نخستین همایش تخصصی جایگاه علم و فناوری سلامت در دفاع مقدس بر نقش و جایگاه فعال وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در برنامه هفتم توسعه تاکید کرد و گفت: باید برای حفظ و نگهداری پزشکان متخصص در داخل کشور تلاش کرد و امروز به همت پزشکان متخصص، هزینه های درمان در ایران در مقایسه با دیگر کشورها، ارزان تر و با کیفیت‌تر است.

سردار سرلشکر صفوی با اشاره به افزایش موارد سرطان در جهان و نیز کشور بر ضرورت انجام کارهای تحقیقاتی در این زمینه تاکید کرد.

دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور نیروهای مسلح بر استفاده از فناوری های جدید و تکنولوژی های پیشرفته در علوم پزشکی و سلامت تاکید و تصریح کرد: از دیدن و شنیدن خبر ربات جراح، ساخته ایران بسیار خرسند شدم و معتقدم فناوری های پیشرفته، ثروت و قدرت آفرینی دارد.

وی همچنین از وزارت بهداشت خواست تا با وزارتخانه های صمت و کار و رفاه اجتماعی برای تبادل و تسریع برای دسترسی هرچه بهتر و بیشتر به این فناوری های پیشرفته همکاری های تنگاتنگ داشته باشد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها