امیر حیدری: در ۴ گوشه مرزهای ایران با اقتدار حضور داریم

کد خبر: 1246968

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ۱۱ تیپ در مرزهای ایران برای اشراف اطلاعاتی مستقر هستند، گفت: ارتش در رکاب ولایت، فدایی ملت است.

 امیر حیدری: در ۴ گوشه مرزهای ایران با اقتدار حضور داریم

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ۱۱ تیپ در مرزهای ایران برای اشراف اطلاعاتی مستقر هستند، گفت: ارتش در رکاب ولایت، فدایی ملت است.

امیر کیومرث حیدری ظهر امروز در مراسم افتتاح پل شهدای ارتش منطقه شاهیوند شهرستان چگنی، اظهار داشت: هر موفقیتی که در ارتش حاصل می‌شود به برکت جمهوری اسلامی، ولایت‌فقیه به‌عنوان فرمانده کل قوا و فرماندهان ولایی و مخلصی است که سکان ارتش را به‌عهده دارند.

وی با بیان اینکه ارتش در رکاب ولایت فدایی ملت است، افزود: ارتش از ولایت جدا نیست و در کنار ولایت فدایی مردم است و هرجا که نیاز بوده با اخلاص پای کار آمده‌ و امروز هم در چهار گوشه مرزهای کشور با اقتدار مستقر است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، عنوان کرد: در حال حاضر 11 تیپ در مرزهای ایران برای اشراف اطلاعاتی پای‌کارند.

وی بیان کرد: ارتش در عرصه خدمت به مردم، همچنان در کنار سایر ارکان کشور پای‌کار است و در رکاب ولایت عاشقانه به مردم خدمت می‌کند.

ساخت 116 هزار و 500 کیلومتر راه روستایی در کشور

خداداد مقبلی معاون فنی راه‌های روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور نیز در ‌آیین ‌اظهار داشت: 116 هزار و 500 کیلومتر راه روستایی در کشور ساخته شده و 32 هزار کیلومتر برای هفت هزار و 222 روستا باقی مانده بود که برای تکمیل 28 هزار و 500 کیلومتر از این میزان، 300 همت اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه 97 هزار روستای دارای سکنه در کشور وجود دارد که 40 هزار روستای آن دارای بیش از 20 خانوار است، بیان کرد: 91 پروژه راه روستایی به ارزش 18 هزار میلیارد ریال توسط خیرین در حال انجام است بنابراین تشکیل انجمن خیرین در لرستان و بهره مندی از این ظرفیت ضروری است.

وی عنوان کرد: ضریب برخورداری روستاییان لرستان از راه دسترسی، مثبت ارزیابی می‌شود و 90 درصد می‌باشد اما الیگودرز با 70 درصد جزو مناطق محروم بود و اعتبارات مناطق محروم به این شهرستان اختصاص یافت.

مقبلی با بیان اینکه سیل 98 به 500 پل آسیب جدی وارد کرد، تصریح کرد: عمده آنها بر بستر رودخانه " کشکان" بود و مقاوم سازی و احداث 338 دستگاه پل باقی مانده است.

وی بیان کرد: پنج پروژه به طول 105 کیلومتر با همکاری ارتش در مناطق محروم استان های خراسان رضوی، هرمزگان و کرمان در حال اجرا می‌باشد که چهار هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد همچنین 64 پروژه با اعتبار 2 هزار میلیارد ریال با مشارکت بنیاد علوی در حال انجام است.

وی افزود: پل شهدای ارتش بخش شاهیوند به صورت مشارکتی از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان، بنیاد علوی و ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور برقراری راه ارتباطی 55 روستای بالای 20 خانوار بخش شاهیوند به دهستان تشکن و بخش مرکزی شهرستان چگنی احداث شده است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها