کیهان: مدعیان اصلاحات «سرمایه‌های اسرائیل» در ایران هستند

کد خبر: 1247665

سابقه خاص و پر از ابهام حسین موسویان و مواضع دوگانه و عجیب از او اتفاقی جدید نبوده و نیست ولی این موضوع که یک رسانه ولو رسانه‌ای زنجیره‌ای در ایران این موضع یعنی سازش در برابر رژیمی غیرمشروع، آپارتاید و کودک‌کش همچون رژیم صهیونیستی را تبلیغ کند جای سؤال جدی دارد.

کیهان: مدعیان اصلاحات «سرمایه‌های اسرائیل» در ایران هستند

روزنامه اعتماد در یادداشتی از حسین موسویان در شماره روز یکشنبه 9 مهرماه و در قسمتی از این یادداشت عنوان داشته است:«اسراییل و ایران در یک وضعیت شبه‌جنگ به‌سر می‌برند که نیازمند یک ابتکار بین‌المللی برای مهار این وضعیت شبه‌جنگی است. چین و آمریکا به‌رغم اختلافات شدید دوجانبه، درمورد مهار وضعیت شبه‌جنگی بین اسراییل و ایران تفاهم دارند. آمریکا با اسراییل روابط نزدیک دارد و چین هم با ایران. لذا دو کشور می‌توانند در مهار وضعیت خطرناک شبه‌جنگی بین اسراییل و ایران، نقش مثبت ایفا کنند.»

سابقه خاص و پر از ابهام حسین موسویان و مواضع دوگانه و عجیب از او اتفاقی جدید نبوده و نیست ولی این موضوع که یک رسانه ولو رسانه‌ای زنجیره‌ای در ایران این موضع یعنی سازش در برابر رژیمی غیرمشروع، آپارتاید و کودک‌کش همچون رژیم صهیونیستی را تبلیغ کند جای سؤال جدی دارد. مدعیان اصلاحات از سالیان دور همیشه برای منافع حزبی و شخصی خود هر آرمان و هر اصل اساسی ملت ایران را زیرپا گذاشته و دستمایه بحران‌آفرینی‌ها و سو استفاده‌های خود کرده‌اند.

فارغ از اینکه رابطه و سازش در برابر رژیم صهیونیستی از هر معیار حقوق بشری و دینی به دور است این دسته از افراد حتی منافع ملی ایران را نیز در تحلیل‌ها و گزاره‌ها و تفکر خود زیرپا گذاشته و می‌گذارند. با چه عقلی و با چه روشی این افراد و این روزنامه‌های زنجیره‌ای به این رسیده‌اند که با رژیمی که علنا ایران را تهدید به حمله نظامی می‌کند از در سازش برآییم؟!

تجربه شکست خورده برجام که به بهای نابودی توان هسته‌ای کشور در قبال هیچ انجام شد هنوز برای مدعیان اصلاحات درس عبرت نشده است.

با این‌حال این طیف همواره به دنبال بهانه تراشی برای شکست خود و حواله دادن مسئولیت شکست به دیگران است ولی تا کجا این روند سازش‌گری باید در دید این طیف ادامه یابد؟! باور کنید که آنان برای منافع خود حتی حاضرند که جان و مال ایرانیان را نیز دستمایه سازش‌گری خود کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها