سپهر خلجی: دولت سیاست تثبیت قیمت‌ها در بازار را دنبال می کند

کد خبر: 1248257

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت عنوان داشت: دولت از ماه های گذشته تثبیت قیمت ها را دنبال کرده که شرایط قیمتی برای برخی از کالاها خوب است اما تا نقطه مطلوب فاصله داریم.

سپهر خلجی: دولت سیاست تثبیت قیمت‌ها در بازار را دنبال می کند

سپهر خلجی صبح پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قم که در استانداری قم برگزار شد اظهار داشت: دولت سیزدهم در این مدت طرح‌هایی را در کشور دنبال کرده که چندین سال بلاتکلیف مانده بود.

وی بیان داشت: پروژه مونوریل در قم نیز از جمله این طرح‌هاست که امیدواریم با برنامه‌ریزی مسئولان به نقطه خوبی برسد.

خلجی با اشاره به طرح‌های بر زمین مانده که از سوی دولت سیزدهم به سرانجام رسیده است افزود: احیای دریاچه ارومیه، اتمام پروژه فاز ۱۱ پارس جنوبی، احداث سد چشمیر و طرح‌های مختلف دیگر با تلاش دولت سیزدهم به سرانجام رسیده است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت اضافه کرد: آزاد راه شیراز به اصفهان با طول ۲۱۱ کیلومتر که از سال ۸۹ شروع شده بود با برنامه ریزی دولت سیزدهم در هفته آینده به بهره برداری می‌رسد.

خلجی افزود: داشتن پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها، موضوع مهمی است که می‌تواند نقش مهمی در اطلاع رسانی به آحاد جامعه داشته باشد.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت عنوان داشت: دولت از ماه‌های گذشته تثبیت قیمت‌ها را دنبال کرده که شرایط قیمتی برای برخی از کالاها خوب است اما تا نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی با بیان اینکه تورم ۶۰ درصدی پاییز سال گذشته به ۴۰ درصد کاهش یافت افزود: دولت مردمی ارتباطات خوبی را در عرصه‌های بین المللی با کشورهای مختلف برقرار کرده و همین امر موجب نگرانی و ناامیدی دشمن شده است.

خلجی با اهمیت برشمردن موضوع اطلاع رسانی از سوی دستگاه‌های دولتی گفت: دولت بزرگترین شبکه تولید اخبار است که در صورت نبود عرصه گردش خبر و تولیدات در رسانه‌ها کاهش چشمگیری می‌یابد.

خلجی با بیان اینکه امروز در یک جنگ روایت‌ها قرار داریم افزود: دستاوردهای دولت در این شرایط در راستای ایجاد امید به مردم باید به جامعه بیان شود که در غیر این صورت دشمنان با ایجاد موج ناامیدی اهداف خود را در بهم زدن امنیت کشور دنبال می‌کنند.

وی بیان داشت: دولت سابق برجام را از طریق رسانه‌ها رنگ و لعاب داد و به گونه‌ای وانمود کرد که تمامی مشکلات و تحریم‌ها برطرف شده است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با بیان اینکه دولت برای ارتقا جایگاه روابط عمومی‌ها مصوبات خوبی داشته است افزود: تولیدات خبری دستگاه‌های اجرایی طی یک سال اخیر به میزان ۲ برابر افزایش یافته اما همچنان رضایت بخش نیست.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها