خبر خوش امیر حیدری برای کارکنان ارتش / نهضت ساخت مسکن را دنبال می‌کنیم

کد خبر: 1248739

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه تا پایان سال آتی ۱۷ هزار مسکن تکمیل می‌شود، گفت: نهضت ساخت مسکن را دنبال می‌کنیم تا کارکنان ما بعد از پایان خدمت صاحب یک خانه شخصی باشند.

خبر خوش امیر حیدری برای کارکنان ارتش / نهضت ساخت مسکن را دنبال می‌کنیم

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در سیزدهمین جشنواره مالک اشتر نزاجا که صبح امروز در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: اگر نیروی زمینی ارتش امروز درخشیده به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا است. ما در نیروی زمینی ارتش مسیر حرکت خود را در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: در چندین شرف یابی که به محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا داشتم شاهد رضایت ایشان از عملکرد نیروی زمینی ارتش بودم که نتیجه مجاهدت کارکنان غیور و ولایی این نیرو است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش حرکت در مسیر ولایت را یک اصل اساسی در نزاجا دانست و گفت: ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری سه اصل اساسی مدیریت در نیروی زمینی ارتش است. ما هزینه و یا وقت گذاشتن در مسیری غیر از خواست مقام معظم رهبری را حرام کرده ایم و تاکید داریم که همه اقدامات ما باید در بیانات مقام معظم رهبری ریشه داشته باشد.

امیر حیدری شایسته سالاری را یکی دیگر از اصول مهم دانست و گفت: در نیروی زمینی ۳۱ طرح لبیک را به عنوان اصل و هدف طراحی و دنبال می‌کنیم.

وی توجه به کارکنان را بسیار مهم دانست و افزود: ما در ۱۳ طرح محافظت از کارکنان را در دستور کار داریم و در مراحل مختلف زندگی از ازدواج، فرزندآوری، درمان بیماری گرفته تا دیگر مراحل از آنها حمایت می‌کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تجهیز نیروی زمینی به تسلیحات جدید و پیشرفته را یکی دیگر از اقدامات انجام شده دانست و گفت: ما تصمیم گرفتیم که تجهیزات قدیمی را عوض کنیم و در این مدت با همکاری وزارت دفاع و ستاد کل نیروهای مسلح توانسته ایم تجهیزات پیشرفته‌ای را وارد سازمان رزم نیروی زمینی کنیم که از قابلیت‌های بسیاری بالایی مانند نقطه زن بودن و شبکه محوری برخوردار هستند و می‌توانند نیازهای نیروی زمینی ارتش را پاسخ دهند.

امیر حیدری ساخت مسکن را از دیگر اقدامات انجام شده در این نیرو اعلام کرد و گفت: ساخت مسکن را با قدرت دنبال می‌کنیم و تا پایان سال آتی ۱۷ هزار مسکن تکمیل می‌شود، همچنین نهضت ساخت مسکن شخصی را با تکلیف فرماندهی معظم کل قوا دنبال می‌کنیم تا کارکنان ما بعد از پایان خدمت صاحب یک خانه شخصی باشند.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها