رئیس جمهور بیمارستان ۱۸۴ تخت‌خوابی فسا را افتتاح کرد

کد خبر: 1249818

بیمارستان ۱۸۴ تختخوابی فسا به صورت ویدئوکنفرانسی از سوی آیت الله رییسی رئیس جمهور افتتاح شد.

رئیس جمهور بیمارستان ۱۸۴ تخت‌خوابی فسا را افتتاح کرد

در این آیین ویدئوکنفرانسی که با حضور بهرام عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد چند طرح مهم حوزه سلامت به بهره برداری رسید.

فرماندار ویژه فسا در مراسم افتتاح درباره بیمارستان ۱۸۴ تخت‌خوابی این شهرستان گفت: این بیمارستان با زیر بنای ۱۵ هزار و ۲۰۰ متر مربع افتتاح شد.

محمدصادق صفرپور افزود: این بیمارستان شامل ساختمان اصلی به متراژ ۷۰۰ متر، ساختمان جنبی در ۴ طبقه و با ۶ اتاق عمل و سایر بخش های درمانی است.

وی اضافه کرد: این بیمارستان با اعتباری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال بهره‌برداری شد و برای ۱۵۰ نفر اشتغالزایی به همراه دارد.

فرماندار ویژه فسا اظهار کرد: این بیمارستان به عنوان یکی از مجهزترین و کار آمدترین مراکز درمانی شرق فارس و جنوب کشور آماده خدمت به مراجعه کنندگان است .

فرماندار فسا اضافه کرد: علاوه بر این فاز نخست ساختمان دیالیز مرکزی فسا با مشارکت خیرین سلامت و بنیاد علوی با ۲۰ تخت و اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال، ساختمان مرکزی سلامت‌کده طب ایرانی با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال، ساختمان مرکزی معاونت بهداشتی با اعتبار ۷۰۰میلیارد ریال و ۲ پایگاه اورژانس در روستاهای فدشکویه و دشت خانگلی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های بخش درمان و بهداشتی فسا بود که از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد./ ایرنا

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها